عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۷۹۵
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۵
آیت‌الله نوری همدانی:
معنای انقلابی بودن یعنی دشمن‌شناس باشند، ثمرات و بركات انقلاب را حفظ و بیان کنند، مسائل و مشكلات مردم را پیگیری كنند و با توجه به اینكه امام جمعه یك واسطه‌ بین مردم و مسوولان است باید مسائل و مشكلات مردم را نیز به گوش مسوولان برساند.

عقیق:آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع عالیقدر جهان تشیع در دیدار با آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد، ضمن تاکید بر اهمیت جایگاه و مسؤولیت امامت جمعه اظهار داشت: امروز امامت جمعه مسؤولیت بسیار بزرگی است و امامان جمعه باید هم خود انقلابی باشند و هم جامعه را انقلابی نگهدارند.

وی افزود: البته معنای انقلابی بودن یعنی دشمن‌شناس باشند، ثمرات و برکات انقلاب را حفظ و بیان کنند، مسائل و مشکلات مردم را پیگیری کنند و با توجه به اینکه امام جمعه یک واسطه‌ بین مردم و مسوولان است باید مسائل و مشکلات مردم را نیز به گوش مسوولان برساند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اختلاف افکنی‌ها و افزایش دشمنی دشمنان بیان داشت: امروز دشمن دنبال ایجاد اختلاف است و تمام توان خود را برای براندازی به‌کار گرفته اما با عنایت خداوند متعال موفق نخواهد بود؛ لذا در چنین شرایطی حفظ وحدت حول محور ولی فقیه لازم است.

وی ادامه داد: بنده بارها گفتم و باز هم می‌گویم، واقعا از وضع اقتصادی و معیشتی مردم احساس شرمندگی می‌کنیم؛ مردم مشکلات فراوانی دارند و مکرر به ما مراجعه می‌کنند و ما هم تذکر می‌دهیم، اما متأسفانه توجه نمی‌کنند. بارها گفته‌ایم خیلی از مسائل هیچ ربطی به تحریم ندارد اگر کمی نظارت شود و واسطه‌گری‌ها حذف شود بخشی از این مشکلات برطرف خواهد شد.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: امروز دشمن تمام سعی و توان خود را برای بر اندازی نظام به‌کار گرفته اما با عنایت خدا توان این کار را ندارد.

این مرجع تقلید در پایان وظیفه اول همه مسوولان را حل مشکلات مردم دانست.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین