عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۷۰۳
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) گفت: در طرح «بلاغ» قرار است مجموعاً ۳۰۰ مبلغ در استان‌های کشور حضور پیدا کنند و براساس 3 متن آموزشی پیش‌بینی شده، حلقه‌های مهدوی را در مساجد برگزار کنند.

عقیق:حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) در گفت‌وگویی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده میان این مرکز با ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ویژه غنی‌سازی اوقات فراغت و تابستان اهالی مسجد با موضوعات مهدوی اظهارداشت: براساس این تفاهم‌نامه به صورت ویژه و شاخص، طرح «بلاغ» در بیش از ۳۰۰ مسجد کشور اجرایی می‌شود.

حضور ۳۰۰ مبلغ مهدوی در مساجد کشور

وی اضافه کرد: در این طرح قرار است مجموعاً ۳۰۰ مبلغ در استان‌های کشور حضور پیدا کنند و براساس سه متن آموزشی پیش‌بینی شده، حلقه‌های مهدوی را در مساجد برگزار کنند، به این معنا که در هر استان کشور، ۱۰ مبلغ مهدوی حضور پیدا کنند و در مساجد شاخص آن‌ استان، حلقه مهدوی برگزار کنند.

برگزاری حلقه‌های امام‌شناسی و مهدوی در مساجد

کفیل با بیان اینکه هر مبلغ ۲۰ جلسه آموزشی در هر استان برگزار ‌می‌کند، تصریح کرد: در این حلقه‌ها قرار است مباحث امام‌شناسی و مهدویت مطرح شود که مباحث امام‌شناسی آن براساس متن تهیه شده سید جواد بهشتی ارائه می‌شود که ترکیبی از اعتقادات، آموزه‌های اخلاقی، احکام و ... و مباحث مهدوی نیز براساس کتاب منجی موعود و ... ارائه می‌شود.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) ادامه داد: مطالب کتاب داستان راستان و همچنین کتاب تفسیر سوره لقمان حجت‌الاسلام قرائتی نیز در این آموزش‌ها استفاده شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین