عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۶۲۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
آنلاین شدن یک نیاز مهم برای صاحبان کسب‌وکارها می‌باشد. آنلاین شدن به این معنی است که فضایی را فراهم کنید تا کاربران با استفاده از اینترنت نیز بتوانند خدمات شما را پیدا کنند، با رقبایتان مقایسه کنند و در نهایت انتخاب کنند که از چه کسی خدمات دریافت کنند. در نظر داشته باشید بسیاری از کسب‌وکارها به دلیل محدودیت زمان ومکان هر روز بخشی از مشتریان خود را از دست می‌دهند و داشتن یک وب‌سایت فعال و آپدیت می‌تواند چند برابرآن، مشتریان را به سمت خدمات شما هدایت کند.

عقیق: آیا می‌دانید مشتریان شما کجا هستند؟ یکی از نیازهای زندگی امروز ارتقا یافتن کسب‌وکارها از حالت سنتی به شکل آنلاین می‌باشد.

مشتریان شما در سراسر شهر پراکنده هستند. اما آنها همیشه در یک فضا حضور مستمر دارند. فضایی بنام فضای آنلاین.

بنابراین آنلاین شدن یک نیاز مهم برای صاحبان کسب‌وکارها می‌باشد. آنلاین شدن به این معنی است که فضایی را فراهم کنید تا کاربران با استفاده از اینترنت نیز بتوانند خدمات شما را پیدا کنند، با رقبایتان مقایسه کنند و در نهایت انتخاب کنند که از چه کسی خدمات دریافت کنند. در نظر داشته باشید بسیاری از کسب‌وکارها به دلیل محدودیت زمان ومکان هر روز بخشی از مشتریان خود را از دست می‌دهند و داشتن یک وب‌سایت فعال و آپدیت می‌تواند چند برابرآن، مشتریان را به سمت خدمات شما هدایت کند. 

خدمات طراحی سایت وب‌رمز برای ورود به کسب‌وکار آنلاین

طراحی وب سایت وب‌رمز

یکی از راه‌های آنلاین کردن کسب‌وکار ورود به بستر وب می‌باشد. برای ورود به بستر وب شما در ابتدا نیاز به یک وب‌سایت دارید. همین حالا برای طراحی وب سایت اقدام کنید. در ابتدا یک نام ساده و با معنی برای سایت خود انتخاب کنید. نامی که تلفظ آن برای کاربران شما ساده بوده، به خاطرسپاری آن آسان باشد و با نوع فعالیت شما ارتباط معنایی داشته باشد. نام سایت شما معرف شماست پس در انتخاب نام سایت خود عجله نکنید و برای انتخاب یک نام منحصر به فرد و جذاب از شرکت‌های طراحی سایت مشاوره بگیرید. شرکت وب رمز یک شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک می‌باشد که سالهاست در حوزه آنلاین شدن کسب‌وکارها به کارآفرینان خارجی و داخلی خدمات IT ارائه می‌کند. خدمات شرکت وب رمز به شرح زیر می‌باشد:

ثبت دامنه های ملی و بین المللی، خدمات هاستینگ، ارائه سرور مجازی، سرور اختصاصی و سرور نیمه اختصاصی، طراحی سایت اختصاصی و نیمه اختصاصی، خدمات سئو وب سایت و تبلیغات گوگل ادوردز.

 

طراحی سایت املاک

خدمات طراحی سایت وب‌رمز برای ورود به کسب‌وکار آنلاین

پروسه پیدا کردن منزل مناسب برای بسیاری از خانواده‌ها هر سال تکرار می‌شود. این پروسه بسیار زمان‌بر وخسته کننده بود و بسیاری از ما ساعت‌های طولانی در بنگاه‌های معاملات املاک و خیابان‌ها به دنبال منزل مورد نظر می‌گردیم و در انتها کلافه و دست خالی برمی‌گردیم. انتخاب یک منزل متناسب با نیاز اعضای خانواده شما به هیچ عنوان کار راحتی نیست، اما شرکت وب رمز برای طراحی سایت املاک تمام تلاش تیم طراحی وب سایت خود را برای ارائه یک راهکار موثر به کار گرفته است. در طراحی سایت املاک فاکتورهای مهمی برای فیلتر کردن نتایج جستجو در نظر گرفته شده‌است تا هر کاربر با توجه به الویت‌های خود بتواند نتایج جستجو را بر اساس نیازهای فعلی خود محدود کند. بنابراین صاحبان بنگاه‌های معاملات املاک می‌توانند فایل منازل مختلف را در سایت خود قرار داده تا هر کاربر بتواند بدون محدودیت زمانی و مکانی به فایل‌های ارائه شده دسترسی پیدا کند و با مقایسه منازل مختلف از روی عکس و اطلاعات مندرج در سایت بتواند تصمیم بهتری را برای انتخاب نهایی اتخاذ کند. امروزه برای بسیاری از کسب‌وکارها داشتن یک سایت فعال با اطلاعات به روز یک نقطه قوت به حساب می‌آید . هر چه ارائه اطلاعات شما در سایت قوی‌تر باشد می‌تواند کاربران سایت شما را به مشتری تبدیل کند و نرخ تبدیل سایت شما را بالا ببرد و در نظر مشتریان نیز شما را از سایر رقبا متمایز سازد. چه چیزی بهتر از اینکه کاربران بتوانند منزل آینده خود را نیز اینترنتی انتخاب کنند. از نمونه‌های طراحی وب سایت شرکت وب رمز می‌توان به طراحی سایت املاک خانه جاویدی اشاره کرد. اگر شما نیز برای طراحی سایت املاک بنگاه خود به دنبال ایده‌های جذاب و کاربرپسند می‌گردید می‌توانید در سایت رسمی وب رمز از منوی اصلی طراحی و توسعه گزینه طراحی سایت املاک را انتخاب کنید و از سایت‌های پیاده‌سازی شده موفق دیدن کنید.

طراحی سایت حقوقی

خدمات طراحی سایت وب‌رمز برای ورود به کسب‌وکار آنلاین

بسیاری از کاربران اینترنت برای انجام کارهای حقوقی و قضایی خود نیاز به مشاوره با یک کارشناس امور حقوقی و یا نیاز به یک وکیل دارند و برای پیداکردن شخصی که بتواند پاسخگوی سوالاتشان باشد در بستر وب به جستجو می‌پردازند. بنابراین شما اگر یک کارشناس امور حقوقی هستید و یا یک موسسه حقوقی را مدیریت می‌کنید داشتن یک سایت حرفه‌ای به سادگی می‌تواند ارتباط موثری را بین شما و کاربران وب ایجاد کند. انتظاری که کاربران وب از یک سایت حقوقی دارند این است که بتواند اصطلاحات سنگین حقوقی را به زبان ساده برای کاربران عادی توضیح دهد. بنابراین شما می‌توانید با ساده سازی مطالب وب سایت خود، محبوبیت بیشتری را در بین کاربران وب داشته باشید.  شرکت وب رمز برای ارائه یک سایت اختصاصی حقوقی بر بستر وب اقدام به طراحی سایت حقوقی کرد. طراحی سایت حقوقی با ویژگی‌های منحصربفرد، باید خدمات موسسه را معرفی کند و هر آنچه که یک کاربر نیاز دارد را فراهم کند. از نمونه طراحی سایت حقوقی انجام شده توسط شرکت وب رمز می‌توان به موسسه حقوقی دکترعلوی اشاره کرد.

به عنوان مثال طراحی سایت دکتر علوی خدمات ثبت شرکت‌ها و مالکیت معنوی، امور مربوط به قراردادها، وصول مطالبات و امور خانواده و همچنین امور کیفری و مهاجرت را در منوی اصلی خود قرار داده است. برای مشاهده نمونه کار موسسه حقوقی دکترعلوی درسایت وب رمز از منوی اصلی طراحی و توسعه به بخش طراحی سایت وکلا مراجعه کنید.

طراحی سایت پزشکی

بسیاری از کلینیک‌های درمانی هر روزه با حجم بالایی از مراجعه رو به رو هستند. اما پاسخگویی و رسیدگی به این حجم از مراجعه نیاز به یک سایت اختصاصی دارد که بتواند خدماتی مانند معرفی دپارتمان های مختلف برای اطلاع رسانی جامع، نوبت دهی و معرفی تیم خدمات درمانی را ارائه کند. شرکت وب در خصوص طراحی سایت پزشکان نیز چندین پروژه طراحی را پیاده‌سازی کرده‌است. اگر برای مجموعه درمانی خود به ایده‌های تازه نیاز دارید می‌توانید از منوی اصلی طراحی و توسعه از بخش طراحی سایت پزشکی بازدید کنید.

طراحی سایت شرکتی

داشتن سایت رسمی برای بسیاری از شرکت ها یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود تا بتوانند مشتریانشان را نیز در بستر وب همراهی کنند و به درخواست‌های آنان از طریق سایت رسیدگی کنند .از طریق سایت شرکتی صاحبان کسب و کار می‌توانند خدمات خود را به صورت ۲۴ ساعته معرفی کنند و فرصت بیشتری را برای جذب مشتری و ارائه خدمات بهتر در اختیار داشته باشند. چراکه قشر وسیعی از جامعه در اینترنت به دنبال خدمات مورد نظر خود می‌گردند. بدین ترتیب طراحی سایت شرکتی فرآیند بازاریابی شما را بهبود می‌بخشد. تیم طراحی و توسعه وب رمز متشکل از تیم جوان و متخصص در طراحی سایت شرکتی اختصاصی و نیمه اختصاصی می‌باشد. اگر  برای شرکت خود نیاز به ایده‌های تازه برای طراحی به یک سایت جذاب، حرفه‌ای و ریسپانسیو دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از قسمت طراحی و توسعه در سایت رسمی وب رمز گزینه طراحی سایت شرکتی را انتخاب کنید و از نمونه سایت‌های شرکت های فعال ایده بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی

تا چند سال پیش برای مردم ما خرید اینترنتی به نوعی ریسک به حساب می‎آمد اما با گذشت زمان این فرهنگ در جامعه پذیرفته شد که اقتضای زندگی امروز این است که باید در وقت صرفه جویی کنیم.با توجه به افزایش جمعیت و ترافیک در کلان شهرها هر روز بر محدودیت های زمانی و مکانی فروشندگان افزوده شد تا جایی که طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به عنوان یک راه حل موثر طرفداران زیادی پیدا کرد، همچنین برای بسیاری از فروشندگان امکان فروش محصولاتشان به سایر شهرها نیز میسر شد. بنابراین شما به واسطه ساخت فروشگاه اینترنتی به سادگی می‌توانید مشتریان زیادی را بدون محدودیت جغرافیایی ساپورت کنید و از طریق درگاه اینترنتی بانکی بدون محدودیت زمانی سفارش دریافت کنید.

 

 

 

 

 

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
طراحی سایت ارزان قیمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
گسترش پذیری

منابع دائما در حال تغییر هستند، موقعیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دچار تحول می‌شوند و مدل کسب و کار باید قابلیت انطباق با این تحولات را داشته باشد
طراحی سایت ارزان قیمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
مروزه موفقیت سایت شما برای گسترش کسب و کار و افزایش فروش کاملا به سئوی وب سایت شما بستگی دارد،سئو به معنی بهینه بودن سایت برای موتور های جستجو است که بتوانید در نتایج جستجو در اولین سایت ها باشید. در بحث طراحی سایت فاکتور های بسیار مهمی برای سئو فرندلی بودن وجود دارد که در صورت عدم رعایت میتواند منجر به افت رتبه سایت شما شود.کارشناسان خبره همیار سایت تمام سایت های طراحی شده را کاملا بر اساس جدیدترین الگوریتم های موتور های جستجو مانند گوگل طراحی کرده اند و ما همیشه تضمین میکنیم سایت ها را بر اساس جدیدترین الگوریتم های سئو به صورت کاملا رایگان برای شما بروزرسانی کنیم.
طراحی سایت ارزان قیمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
آموزش کامل تحقیق کلمات کلیدی برای سئوی وب سایت و فروشگاه اینترنتی

تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای هر کسب و کاری مهمترین بخش برای بهبود رتبه و تعیین استراتژی سایت است ، در این راهنمای عملی سعی شده به صورت کامل بحث کامل شود
cantabella.ir
|
Japan
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
0
مقاله مفیدی بود
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین