عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۵۸۶
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
حجت الاسلام قمی:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به توجه این سازمان به موضوع حجاب و عفاف گفت: یکی از لایه‌های مسئولیتی ما در قبال حجاب این است که به نمایشگاه‌ها و شبکه فروشگاهی فاخر و مؤثر تولیدات محصولات این حوزه دامن بزنیم.

عقیق:اعضای هیئت‌مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، «سیدمهدی جوادی، میثم نژادی، علی قلعه قوند، سلیمانی و مریم‌السادات خرمدره» در حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی با حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و محمد مهدی دادمان قائم مقام رئیس این سازمان دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات عرصه تولیدات حجاب بحث و گفتگو کردند.

محمد مهدی دادمان قائم مقام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه نگاه زنجیره‌ای به محصولات خدمات فرهنگی نگاه بسیار درستی است و تا وقتی نگاهمان را به سمت ملزومات تبدیل زیست بوم و تولید محصولات و خدمات فرهنگی به صورت زنجیره‌ای و صنایع فرهنگی نبریم اتفاق خاص و ویژه‌ای نمی‌افتد.

وی گفت: با تمام محدودیت‌هایی که سازمان تبلیغات اسلامی با آن روبه رو است ما نسبت به تولید محصولات حوزه حجاب مسئولیت جدی داریم و باید کل این چرخه، محصولات و نسبت‌های آنها بایکدیگر را ببینیم و به تشکل‌ها، نمایشگاه‌ها ورویدادهای این عرصه توجه کنیم.

دادمان افزود: ما باید قدم به قدم اقدامات شکل‌گرفتن واقعی موضوع صنایع فرهنگی در جبهه انقلاب و تحقق نگاه زنجیره‌ای و ارتباطی که محصول را از پیش از تولید تا پس از توزیع و نسبت محصولات را دنبال می‌کند، طراحی کنیم.

حجت‌الاسلام‌ محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این جلسه با بیان اینکه جمعی با ارادهٔ قوی بر سرموضوع حیاتی مانند حجاب محکم ایستاده‌اند جای شکر دارد عنوان داشت: باید این موضوع که عده‌ای در عرصه تولیدات حجاب با قبول تمام سختی‌ها هنوز ایستاده‌اند، رسانه‌ای شود.

حجت‌الاسلام قمی گفت: من در قبال مسئله حجاب خود را مسئول می‌دانم البته اولویتی بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای فعالیت‌ها و اهداف سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد و این سازمان در موضوع ترویج وتبیین حجاب به زبانی که به جان و دل جوانان بنشیند خود را مسئول می‌داند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی گفت: درمورد حجاب سازمان تبلیغات اسلامی باید ببیند چگونه می‌تواند معارف اسلام ناب را عرضه کند و حجاب؛ صیانت، مراقبت و حفاظت از جامعه را به همراه دارد و به نفع دستگاه‌های حکومتی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: ما درسازمان تبلیغات اسلامی وظیفه تبیینی و حتی وظیفه مطالبه‌گری حاکمیتی داریم و این سازمان می‌تواند در همراه کردن و تسهیل کردن حمایت‌های حاکمیتی و برطرف کردن موانع مؤثر باشد.

قمی در پایان سخنان خود یاد آور شد: یکی از لایه‌های مسئولیتی ما در قبال حجاب این است که به نمایشگاه‌ها و شبکه فروشگاهی فاخر و مؤثر تولیدات محصولات این حوزه دامن بزنیم.

گفتنی است، اعضای هیئت مدیره انجمن تولید کنندگان محصولات حجاب به بیان چشم اندازها؛ اهداف راهبردی، ساماندهی تقاضای بازار و مشکلات این عرصه پرداختند و خواستار هم افزایی سازمان تبلیغات برای رفع مشکلات و توسعه محصولات حجاب شدند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین