عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۵۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
مرکز رسیدگی به امور مساجد برای شرکت در مراسم استقبال و تشییع ۱۵۰ شهید والامقام دعوت کرد.

عقیق:مرکز رسیدگی به امور مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ملّت رشید ایران به خصوص ائمّه جماعات و نمازگزاران شریف مساجد را به حضور حماسی و دشمن شکن در مراسم استقبال و تشییع ۱۵۰ شهید والامقام دعوت کرد.

براساس این گزارش، متن این پیام دعوت به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

هر شهید پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است. مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی)

خون شهیدان تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است و نظام جمهوری اسلامی، امروز امانت شهیدان است؛ پاسداشت فرهنگ شهید و شهادت در واقع گرامیداشت جهاد، حماسه و مقاومت در برابر همه شیاطین، طاغوت‌ها و مستکبران زمان است.

مرکز رسیدگی به امور مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ملّت رشید ایران به خصوص ائمّه جماعات و نمازگزاران شریف مساجد را به حضور حماسی و دشمن شکن در مراسم با شکوه وداع و تشییع ۱۵۰ پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس تحت عنوان «یاران صادق» که در آستانه شهادت جانسوز رئیس مذهب تشیّع، حضرت امام جعفر صادق(ع) و شهدای گرانقدر هفتم تیر برگزار می‌شود، دعوت کرده و شرکت در این مراسم را عهدی دوباره با شهیدان و امام شهیدان در استمرار ایستادگی همه جانبه با شیطان بزرگ در این مقطع حسّاس و تاریخی می‌داند.

مرکز رسیدگی به امور مساجد، همگان را به استمرار راه شهیدان که همانا راه مقاومت و مقابله در برابر شرارت‌های شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و اذناب منطقه‌ای‌اش است، فراخوانده و به حضور حماسی، پرشور و خیره کننده دعوت می‌کند.

«وَ مَنْ یَتَوَلَّ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ الَّذینَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغالِبُونَ» مائده ۵۶

والسّلام علینا و علی عبادالله الصّالحین

سه شنبه ۴ تیرماه ۹۸

مرکز رسیدگی به امور مساجد


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین