عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶
عملیات "فرمانده کل قوا"؛
شهید بهشتی می‌خواست به بهبهان برود و سخنرانی کند که آقای ردانی‌پور گفت حاج‌آقا ما عملیات داریم. ایشان گفت چون شما عملیات دارید و جهاد اهمیت بالاتری دارد، من برنامه‌ام را تغییر می‌دهم.

عقیق:چند روز قبل از عملیات شهید بهشتی به منطقه عملیات آمدند. آیت‌الله بهشتی آمد خیلی صمیمی در جمع نیروهای عمل‌کننده سخنرانی کرد. آقای مصطفی ردانی‌پور و سیدعلی بنی‌لوحی به اهواز رفتند.

شهید بهشتی می‌خواست به بهبهان برود و سخنرانی کند که آقای ردانی‌پور گفت حاج‌آقا ما عملیات داریم. ایشان گفت چون شما عملیات دارید و جهاد اهمیت بالاتری دارد، من برنامه‌ام را تغییر می‌دهم. به انرژی اتمی آمد و بچه‌ها هم دور و برش نشستند و صحبت بسیار خوبی کرد و به رزمندگان قوت قلب داد. صحبت شهید بهشتی به نیروها خیلی قوت قلب داد. وقتی ایشان داشت می‌رفت تقریباً بیشتر از یک کیلومتر بچه‌ها دنبال ماشین شهید بهشتی می‌دویدند که آن بزرگوار از ماشین پیاده شد و از بچه‌ها خواهش کرد برگردند.

این مطلب برگرفته از کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس روایت سید یحیی صفوی (جلد اول از سنندج تا خرمشهر) می باشد که در انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به چاپ رسیده است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین