عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۹
آیت‌الله نوری همدانی گفت: مهمترين نقشه وهدف دشمن القاء نااميدی از كارآمدی نظام اسلامی است كه تا به امروز موفق نشده و بعد از اين نيز مديران و مسئولان نبايدبگذارند تا دشمن موفق شود.

عقیق:آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در دیدار عده‌ای از مبلغان اعزامی از دفترشان در ماه مبارک اظهار داشت: امروز دشمن تمام توان خود را در مقابل ملت ایران به کار گرفته و با تحریم و تهدید قصد تضعیف نظام را دارد. اما باید توجه داشت که چهل سال است دشمن در پی شکست ملت ایران است و از هیچ نقشه ای برای آزار و اذیت مردم ایران دریغ نکرده است.

وی افزود: اما این مردم با توکل به خدا راه خود را طی کردند و با مقاومت به عزت رسیدند وامروز نیز باید در مقابل این توطئه ها که همان روش گذشته با رنگ جدید است مقاومت کرد. ان شاءالله از این مرحله هم با عزت عبور خواهیم کرد.

آیت‌الله نوری همدانی نقش مدیران را در شکست نقش های دشمن مهم دانست و بیان داشت: مدیران باور داشته باشند که با توکل به خدا و اتکا به قدرت عظیم ملت و استفاده از ظرفیت های و منابع داخلی و توجه به فرمایشات رهبری می توان گام های بلند برداشت و به مردم خدمت کرد و سبب به زانو درآوردن دشمن شد.

وی خدمت به مردم را اولویت اول دانست و ادامه داد: همان طور که حضرت امیرالمومنین علیه السلام به مالک فرمودند اصل و ستون دین و کسانی که در مقابل دشمن می مانند همین مردم هستند که ما این نکته حضرت را در دوران دفاع مقدس و تمام مراحل انقلاب دیدیم، لذا امام فرمود مردم ولی نعمت ما هستند، پس خدمت به این مردم با وفا و مقاوم ایران لازم است و همه باید با افتخار و بدون هیچ منتی خدمت کنیم و هر کسی به هر شکلی به مردم خدمت کرد. مأجور خواهد بود.

این مرجع تقلید القاء نامیدی از کارآمدی نظام اسلامی را نقشه همیشگی دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن تا به امروز با عنایت خداوند موفق نشد و بعد از این هم مدیران با سعی و تلاش خود باید مانع محقق شدن آن باشند.

وی حضور گسترده مردم در هوای گرم با زبان روزه در سالروز رحلت حضرت امام و بیانات محکم رهبر انقلاب در مقابل دشمن و ترسیم نقشه راه برای مسولان وبیان الگو مقاومت نشان دهنده این دانست که افکار امام همچنان زنده است.

آیت الله نوری همدانی با بیان لزوم توجه به آرا و افکار امام راحل در حوزه‌های علمیه ابراز داشت: شخصیت امام و افکار ایشان کم نظیر است. تا به امروز متأسفانه آن‌گونه که بایدبه این موضوع پرداخته نشده و صداوسیما هم در این زمینه کم‌کاری کرده است.

وی گفت: افکار و اندیشه‌های علمی و سیاسی امام، تقوا و شجاعت و ترس از خدا، زهد و پارسایی، سبک زندگی امام و ده‌ها ویژگی دیگر امام می‌تواند برای نسل امروز الگو باشد.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به سی سال رهبری آیت‌الله خامنه‌ای ایشان را از نظر تقوا و علمیت و سیاست و ساده‌زیستی ممتاز دانسته و اظهار داشت: سی سال رهبری این کشور در مقابل دشمنان کینه دوز کار ساده‌ای نبود، ولی ایشان با توکل به خدا و توسل به حضرات معصومین علیهم‌السلام و درایت و تدبیر توانست انقلاب را حفظ کند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین