عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
در ابتدا در رابطه با سرور های محلی صحبت خواهیم کرد و اینکه چگونه سرورها می توانند به شما و کسب و کار شما کمک نمایند. حال برای اینکه تشخیص دهیم آیا کسب و کار ما نیاز به یک سرور دارد یا نه این مقاله را مطالعه نمایید.

عقیق:در ابتدا در رابطه با سرور های محلی صحبت خواهیم کرد و اینکه چگونه سرورها می توانند به شما و کسب و کار شما کمک نمایند. حال برای اینکه تشخیص دهیم آیا کسب و کار ما نیاز به یک سرور دارد یا نه این مقاله را مطالعه نمایید.

آیا کسب و کار شما نیاز به سرور دارد؟

هنگامی که یک کسب و کار گسترش پیدا می کند  ایجاد امنیت در شبکه نیز به مراتب دشوارتر تر خواهد شد. برای مثال چگونه می توانید امنیت کلیه تجهیزات مانند لپ تاپ ها، تلفن ها، دسکتاپ ها و iPads ها را در شبکه برقرار کنید؟ و همچنین چگونه تمامی logins ها و سیاست های رمز عبور را کنترل کنید؟

 

آیا کسب و کارتان نیازمند سرور است؟ چرا خرید سرور انتخاب خوبی است؟

 یک راه حل عالی برای آنکه سازمان و یا کسب و کار خود را در امنیت کامل اداره کنید خرید یک سرور می باشد. به همین دلیل بهتر است شرکتی که بیش از 2 یا سه کاربر دارد، خرید سرور را در اولویت کار خود قرار دهد.

سرورها در هر شبکه IT نقش بسزایی داشته و بسیاری از وظایف مهم را انجام می دهند.

چند نکته در ارتباط با ضرورت داشتن سرور در کسب و کار خود:

1ـ پشتیبان گیری:

به طور کلی در یک شبکه دو نوع کاربر وجود دارد:

ـ کاربری که دیتاهای مهم و ضروری خود را از دست داده است.

ـ کاربری که دیتاهای مهم و ضروری خود را از دست خواهد داد.(در صورت انجام ندادن پشتیبان گیری)

به همین دلیل پشتیبان گیری در حفظ دیتاهای مهم کمک زیادی خواهد کرد. بسته به نیاز کسب و کار شما استفاده از سرور می تواند شما را در حفظ امنیت اطلاعات شبکه خاطرجمع نماید.

2ـ به اشتراک گذاری پوشه ها و حفظ امنیت:

کنترل و دسترسی به اطلاعات یکی از وظایف مهم یک سرور می باشد. به طوری که کاربران در حوزه کاری متفاوت بر حسب نیاز خود می توانند اطلاعات خصوصی خود را پنهان کرده، برخی اطلاعات را به اشتراک گذاشته و سایر اقدامات مهم را با استفاده از سرور ها انجام دهند. برای مثال ممکن است تیم فروش تنها به اطلاعات بخش فروش نه به پوشه مدیریت نیاز داشته باشند و این در حالی است که یک سرور می تواند این مدیریت را انجام دهد.

3ـ برنامه های کاربردی هاستینگ:

اگر میخواهید برنامه های کاربردی مانند برنامه QuickBooks را میزبانی کنید، به یک سرور نیاز دارید. زیرا نباید از این برنامه ها به صورت آنلاین استفاده نمایید. دلیل دیگر زمانی است که دارای اینترنت ضعیفی هستید این ویژگی می تواند به شما کمک نماید.

4ـ ویندوز اکتیو دایرکتوری :

شاید بتوان گفت یکی از بهترین ویژگی های موجود در سرورها قابلیت اکتیو دایرکتوری می باشد. زیرا بدون آن کنترل تک تک کاربران در یک شبکه بزرگ کاری غیرممکن می باشد، که این کار تنها با Active Directory امکان پذیر است.

هنگام تصمیم گیری در مورد خرید سرور به آینده کسب و کار خود بیاندیشید. و این سوال را از خود بپرسیدآیا تصور می کنید که ممکن است کسب و کار شما به سرعت رشد نماید؟

جواب این سوال را باید با در نظر گرفتن هزینه های آن در نظر گرفت. که هزینه های داشتن یک سرور بسیار پایین تر از آسیب هایی است که در صورت نداشتن آن به کسب و کار خود می توان وارد کرد.

آیا کسب و کارتان نیازمند سرور است؟ چرا خرید سرور انتخاب خوبی است؟

خرید سرور های HP:

امروزه در بیشتر شبکه های کامپیوتری و دیتا سنتر ها از مدل های متفاوت سرور HP  استفاده می شود. به طوری که وجود این برند از تجهیزات شبکه در دیتاسنتر به امری ضروری تبدیل شده است. از جمله سرورهایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند DL380 G7، DL380 G8، سرور اچ‌ پی مدل ProLiant DL380، DL380 G10 و سری DL360 G7، DL360 G8 ، DL360 G9 و DL360 G10  می باشد.

به همین دلیل اگر تا به امروز برای انتخاب و خرید سرور اطمینان نداشته و یا حتی در رابطه با مدل آن دچار شک و تردید شده اید، جهت دریافت مشاوره در ارتباط موارد فنی دستگاه ها می توانید با مستر شبکه تماس حاصل نمایید.

مستر شبکه یک فروشگاه اینترنتی فروش تجیهزات شبکه می باشد. با مراجعه به وبسایت مستر شبکه شما می توانید علاوه بر قیمت، از مشخصات و قابلیت های هر دستگاه مطلع و با خیالی آسوده خرید را با توجه به نیاز شبکه خود انجام دهید.

 خدمات پس از فروش مسترشبکه:

تمامی دستگاه های موجود در مستر شبکه دارای یکی از دو نوع گارانتی طلایی و گارانتی نقره ای می باشند که پس از خرید از مستر شبکه شما می توانید از خدمات پس از فروش بصورت 24ساعته بهره مند شوید و هنگامی که دستگاه از لحاظ عملکردی دچار اختلال شود می توانید با بخش خدمات پس از فروش و گارانتی مستر شبکه تماس بگیرید.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین