عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات با اشاره به اینکه تاکنون ۸۳۵ درخواست برای برپایی موکب اربعین ثبت شده است، گفت: ۶۰۶ نفر مدارک خود را برای برپایی موکب‌ها تکمیل کرده‌اند.

عقیق:یوسف افضلی معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به ادامه روند نام‌نویسی از موکب‌‌های اربعین ۹۸ اظهار داشت: تا امروز ۵۴ هزار و ۶۷۲ نفر از سامانه ثبت‌ موکب‌های اربعین امسال بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۸۳۵ نفر تاکنون متقاضی برپایی موکب اربعین هستند، افزود: از بین این افراد ۶۰۶ نفر درخواست خود را ثبت و مدارک را برای برپایی موکب در حماسه اربعین حسینی تکمیل کرده‌اند.

افضلی با اشاره به احتمال افزایش تعداد زائران اربعین ۹۸ گفت: ستاد بازسازی عتبات تمام تلاش خود را برای اسکان و تعذیه زائران اربعین و فراهم سازی امکانات رفاهی برای آن‌ها به کار می‌گیرد و پس از پایان زمان ثبت‌نام از موکب‌داران، جانمایی و تعداد نهایی موکب‌های تغذیه و اسکان مشخص خواهد شد.

به گزارش فارس، امسال ۲۷ مهرماه اربعین حسینی است که بسیاری از زائران از نیمه دوم مهرماه سفر خود را به عتبات آغاز می‌کنند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین