عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۱۰۴
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
شب گذشته و در شام شهادت حضرت علی (ع)، ویژه برنامه لحظات افطار «ماه بهشت» میزبان بانو بهایی بود که به دین اسلام تشرف یافته بود.

عقیق:ویژه برنامه «ماه بهشت» که در لحظات ناب افطار در ماه مبارک رمضان مهمان سفره های مخاطبان قرآنی تلویزیون می باشد، در بیست و یکمین شب ماه مبارک رمضان میزبان مهناز رئوفی بود که بعد از ۲۵ سال دین اسلام را انتخاب کرده است.

این بانوی بهایی درباره انتخاب دین اسلام گفت: تا ۲۵سالگی بهائی بودم و حتی فکر کردن اینکه دین خودم را تغییر بدهم تنم می لرزید چراکه با این کار نسبت به همه اطراف ترد می شدم.

وی ادامه داد: اما من به خاطر خدا این کار را انجام دادم و همیشه برای من سوال بود چرا در اقلیت زندگی می کنیم و این سوال زندگی من را دگرگون کرد و دین اسلام را انتخاب کردم.

رئوفی عنوان کرد: به خاطر بی جواب ماندن سوالات خود به سراغ مطالعه رفتم، کتاب های مختلف از جمله کتاب مرحوم مطهری را خواندم .

وی افزود: پنج سال بعد از ازدواج این اتفاق برای من افتاد و در این مسیر همسرم هم مسلمان شد و ما صاحب یک دختر به نام شکیبا شدیم.

رئوفی بیان کرد: بعد از مسلمان شدن تصمیم گرفتم زندگی خودم را به نگارش در آوردم ضمن اینکه بارها در این مدت خواب های خوبی دیدم و در زندگی ام آرامش پیدا کردم .

شکیبا دختر این بانوی مسلمان شده درباره این اتفاق گفت: خیلی خوشحال هستم که مسلمان به دنیا آمدم و در این مسیر خانواده ام سختی بسیاری را تحمل کردند تا حدی که حتی مادرم نمی توانست در ختم پدرش شرکت کند.

وی ادامه داد: مادرم هیچ وقت نتوانست با خانواده خود ارتباط برقرار کند و با مسلمان شدن از همه اقوام دور شدند .

«ماه بهشت» با تهیه کنندگی و اجرای سید وحید مرتضوی کاری نو از شبکه قرآن و معارف سیما است که در ایام ماه مبارک رمضان همه روزه از ساعت ۱۹ به صورت زنده به روی آنتن این شبکه می‌‌رود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین