عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۶۰۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی:
عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) تصریح کرد: برای این که در دنیا و آخرت اهل خسران نباشیم، لازمه اش این است که همواره اهل مراقبه و محاسبه نفس باشیم.

عقیق:حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی طی سخنانی در سومین شب از لیالی قدر در جمع عزاداران هیئت فاطمیون قم با تاکید بر این که شب قدر بهترین فرصت برای بازنگری نسبت به سال های طی شده از عمر آدمی است، اظهار داشت: ما باید هر از گاهی در زندگی خود تاملی کنیم تا ببینیم که به راستی در کجای کار قرار داریم و هدفمان از زندگی در این دنیا چیست و بالاخره قرار است به کجا برسیم.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: در این مسیر برای این که اهل خسران نباشیم، نیازمند مراقبه و محاسبه نفس هستیم تا بتوانیم در امتحان های دنیایی سربلند بیرون بیاییم.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی (ره) با تاکید بر این که فرصت زودگذر دنیا در حال طی شدن است، گفت: متاسفانه به جهت غفلت ها و مشغولیت های دنیایی که داریم ، خیلی ها از ما نفهمیده ایم که اساساً برای چه به این دنیا آمدیم و کجا باید برویم و این در حالی است که بعد از مرگ فرصت جبران هم نیست.

وی همچنین با بیان این که امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی سفره آماده ای برای ما پهن کرد، خاطرنشان کرد: امروز ما که میراث دار امام و شهیدان هستیم باید با جان و دل برای این کشور و انقلاب و خدمت به مردم کار کنیم و نباید به خاطر مشکلات و سختی ها و محدودیت ها گفت که نمی شود کار کرد، چرا که مردم ما در دوران انقلاب و به خصوص دفاع مقدس و حتی همین سیل اخیر نشان دادند که وقتی پای کار بیایند، کارهای به ظاهر ناشدنی به سرانجام می رسد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین