عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۹۵۷
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
«حدیث حُسن»، کنگره ملی شعر امام حسن(ع)، با هدف عرض ارادت شاعران به ساحت مقدس امام مجتبی(ع) فراخوان داد. علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره کنگره می‌توانند در دو بخش اصلی و ویژه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

عقیق:«حدیث حُسن»، کنگره ملی شعر امام حسن(ع)، با هدف عرض ارادت شاعران به ساحت مقدس امام مجتبی(ع) فراخوان داد. علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره کنگره می‌توانند در دو بخش اصلی و ویژه آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

براساس اعلام دبیرخانه، شاعران می‌توانند سروده‌های خود را در بخش اصلی با محوریت مدح، منقبت، فضائل و مراثی کریم اهل بیت(ع) به این کنگره ارسال کنند. همچنین بخش ویژه این کنگره نیز با موضوع «شعر فارسی با موضوع ابنا بزرگوار امام حسن(ع)» برگزار می‌شود.

شاعران می‌توانند در تمامی قالب‌های شعر کلاسیک و آزاد اشعار خود را ارسال کنند.

جوایز این کنگره بدین شرح است؛ نفرات برگزیده هر کدام دو میلیون تومان به همراه تندیس و لوح تقدیر دریفت می‌کنند، همچنین نفرات تقدیری هرکدام ۱ میلیون تومان به همراه لوح تقدیر ئ تندیس کنگره را درفت خواهند کرد. مهلت ارسال اثر به این کنگره تا اول شهریور ماه ۹۸ اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا اول شهریور ماه سال جاری به دبیرخانه ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۳۹۸۴۲۳۶۲ تماس بگیرند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین