عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۸
آیت الله شاهچراغی در نماز جمعه سمنان:
آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه رمز پیروزی بر دشمنان مقاومت است، گفت: متأسفانه عده‌ای ترس و دلهره در دل مردم می‌اندازند و با این سخنان خود، مردم را از جنگ می‌ترسانند که باید به این عده گفت جنگ با دشمن از طریق اراده‌ها صورت می‌گیرد و مقام معظم رهبری در این مورد فرموده‌اند «اراده ما از دشمن قوی‌تر است».

عقیق:آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سمنان، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون مقاومت و ایستادگی برابر مستکبران جهانی را سرلوحه خود قرار داده‌اند و این راه را ادامه خواهند داد.

امام جمعه سمنان تصریح کرد: هیچ‌یک از مردم انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز تن به ذلت و سرخم آوردن برابر ظالمان و مستکبران یک همچون آمریکا فرود نیاورده‌اند و هرگز نیز چنین نخواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکره با آمریکا افزود: ایشان فرموده‌اند «مذاکره با آمریکا سم است؛ مذاکره با دولت فعلی آمریکا سم مضاعف است» و ملت ولایتمدار ایران گوش‌به‌فرمان ولی زمان خویش هستند و این امر خشم و عصبانیت بدخواهان این نظام را موجب شده است.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه رمز پیروزی بر دشمنان مقاومت است، خاطرنشان کرد: باید دور مذاکره با آمریکا خطی قرمز کشید و استکبار جهانی بداند ما به دنبال جنگ نیستیم و البته آمریکا نیز توان مقابله با ما را ندارد.

وی گفت: متأسفانه عده‌ای ترس و دلهره در دل مردم می‌اندازند و با این سخنان خود، مردم را از جنگ می‌ترسانند که باید به این عده گفت جنگ با دشمن از طریق اراده‌ها صورت می‌گیرد و مقام معظم رهبری در این مورد فرموده‌اند «اراده ما از دشمن قوی‌تر است».

امام‌ جمعه سمنان با اشاره به رشادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس افزود: جوانان و مردان و زنان غیور ملت ایران در آن روزها با دستانی خالی برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادند و فتح و پیروزی دستاورد این مقاومت بود و امروز ملت ایران در اوج عزت و افتخار است و خواب را از چشم دشمنان ربوده است.

وی ضمن انتقاد از وضع نگران‌کننده بی‌توجهی به حجاب گفت: خدشه‌دار شدن فرهنگ حجاب و عفاف در کشور بسیار نگران‌کننده است؛ برخی از بدحجابی عبور کرده و به بی‌حجابی رسیده‌اند و عده‌ای از بانوان در خودروها حجاب را رعایت نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تصریح کرد: خون‌های زیادی برای اینکه نظام حکومتی ما طاغوتی نباشد، ریخته شده است؛ ما انقلاب کردیم تا نظام اسلامی باشد و بی‌حجابی در این نظام، جرم است و مسؤولان و مردم باید در این زمینه ایفای نقش کنند و نسبت به این مسأله حساس باشند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین