عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۷۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵
مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت از آغاز اعزام زائران ايراني به عراق از امروز اول مردادماه خبر داد و گفت: طي شب‌هاي قدر پنج هزار زائر ايراني در نجف و پنج هزار زائر نيز در كربلا حضور خواهند داشت.
عقیق: مسعود اخوان، مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت از آغاز اعزام زائران ايراني به عتبات عاليات پس از وقفه‌اي ۱۵ روزه خبر داد و گفت: از امروز سه‌شنبه اول مرداد ماه روزانه هزار و ۲۰۰ نفر به عتبات عاليات اعزام مي‌شوند.

وي افزود: هر چه به شب‌هاي قدر نزديك‌تر شويم تعداد اعزام‌ها افزايش خواهد يافت و در شب‌هاي قدر حدود پنج هزار زائر ايراني در نجف و پنج هزار زائر ايراني در كربلا حضور خواهد داشت.

مديركل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت با اشاره به ظرفيت بالايي كه براي اين دوره از اعزام‌ها در نظر گرفته شده بود، اظهار كرد: همه كساني كه در اين دوره متقاضي اعزام بودند، بدون قرعه‌كشي در حال اعزام به عتبات هستند و اين اعزام‌ها تا ۲۸ مرداد ادامه خواهد داشت.

وي آغاز دور بعدي اعزام را ۲۹ مرداد ماه اعلام كرد و گفت: پيش‌ثبت‌نام دوره جديد نيز انجام و قرعه‌كشي آن روز گذشته صورت گرفته و اسامي اعلام شد و با ظرفيت‌سازي صورت گرفته در عراق در حال حاضر مشكلي براي اعزام نيست و تمامي افراد ثبت‌نام كرده اعزام مي‌شوند.

يادآوري مي‌شود، سازمان حج و زيارت ۱۵ روز به هتل‌داران عراقي فرصت داده بود تا بهسازي و تعميرات مربوط به هتل‌هاي خود را انجام دهند و طي اين ۱۵ روز اعزام زائران به عراق متوقف شده بود.

منبع: حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین