عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
برای برآورده شدن حاجات و گشایش بخت ختم یس نخودکی را بخوانید

عقیق:ختم یس برای برآورده شدن حاجات بسیار موثر است و نحوه ختم آن به این گونه است که هفت چهارشنبه سوره یس را نذر کنید و شش چهارشنبه این سوره را بخوانید و یکی را برای بعد از برآورده شدن حاجت نگهدارید و وقتی حاجتتان برآورده شد یاسین هفتم را بخوانید این ختم برای گشایش بخت نیز بسیار موثر است در ادامه ختم یس نخودکی برای برآورده شدن حاجات را بخوانید.

به مدت ۷ یا ۴۰ روز هر کدام را که می توانید انجام دهید: ۱- هر روز یک حمد و ۱۱ قل هو الله و یک مرتبه سوره یس.۲- هر روز ۱۱۰ تومان یا ۱۱۰۰ تومان تا پایان ختم بابت رد مظالم کنار گذاشته شود و بعد صدقه داده شود.

نذر ۷یاسین همچنین بسیار مجرب است که برای برآورده شدن حاجات , هفت چهارشنبه سوره یس نذر کنید به این صورت که تا شش چهارشنبه سوره یس را بخوانید و یس هفتم را نگه دارید برای بعد از حاجت روا شدن تا بر سر مزار مرحوم نخودکی یس هفتم را بخوانید. مخصوصا برای گشایش بخت بسیار تاثیر دارد.

دعا برای گشایش بخت

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا ۱۱۴ مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه ۲۴). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

منبع:تبیان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
0
0
نیتش چیست این ختم
چرا ناقص بیان میکنید حداقل نیتش هم بگید
محمد مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
0
0
سلام
در رابطه با ختم نذر هفت یاسین شیخ نخودکی که هر چهارشنبه باید خوانده شود ، سوره یس رو باید به روح شیخ نخودکی هدیه کنیم درسته؟ و اینکه روز باید حتما خوانده شود؟
تشکر
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین