عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۳۸۶
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
مدیر ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی امور مساجد تهران گفت: مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرری در راستای اجرای طرح «هر مسجد یک‌خانه» با کمک‌های مردمی و خیرین، ساخت چهارخانه مسکونی در مناطق سیل‌زده را متقبل شد.

عقیق:حجت‌الاسلام مبرهن، مدیر ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به کمک‌رسانی‌های مساجد این ناحیه به سیل‌زدگان کشور اظهارداشت: باتوجه به وقوع سیل در برخی استان‌های، مساجد این ناحیه که شامل مساجد منطقه ۲۰ تهران و باقرشهر، کهریزک و حسن‌آباد است، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم و نمازگزاران این ناحیه کردند.

ارسال ۲۹ کامیون کمک‌های مردمی توسط ۲۹ مسجد

وی با اشاره به اینکه از ۲۹ مسجد فعال این منطقه تاکنون ۲۹ کامیون اقلام مصرفی، خوراکی و بهداشتی به مناطق سیل‌زده ارسال شده است، افزود: تاکنون حدود ۱۶۴ میلیون تومان نیز وجه نقد از سوی مردم و نمازگزاران این مناطق جهت کمک به سیل‌زدگان جمع‌آوری‌شده است و به‌حساب جمعیت حلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) واریز شده است.

مبرهن ادامه داد: در مجموع ۲۰۰ مسجد در این منطقه حضور دارد که هرکدام به سهم خود در حال جمع‌آوری و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان هستند که جمع‌بندی کمک‌های جمع‌آوری‌شده این مساجد به‌زودی اعلام خواهد شد.

ساخت چهار‌خانه برای سیل‌زدگان توسط یک مسجد در جنوب تهران

وی خاطرنشان کرد: تاکنون مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرری اعلام کرده با کمک‌های مردمی و خیرین، ساخت چهارخانه مسکونی در مناطق سیل‌زده را متقبل می‌شود که باتوجه به حضور مساجد این ناحیه در مناطق جنوبی تهران، این کمک‌رسانی بسیار قابل‌تقدیر است.

مدیر ناحیه حضرت عبدالعظیم حسنی امور مساجد تهران با اشاره به اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» که در قالب آن بناست «هر مسجد یک‌خانه» در مناطق سیل‌زده احداث کند، گفت: این طرح از سوی مرکز امور مساجد تهران به نواحی و به‌تبع ائمه جماعت مساجد ابلاغ شده است تا اطلاع‌رسانی و اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین