عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۱۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱
بنده تلاش کرده اند هویت اصلی فرمانده هان ارتش بنی امیه که در به شهادت رساندن أبا عبدالله الحسین علیه السلام و همراهانش دست داشتند را ثابت کنم.
عقیق: اخبار رسیده از شهر کربلای معلی حاکی از آن است که "سعید رشید زمیزم" نویسنده عراقی اهل شهر کربلا، اخیرا کتابی تألیف کرده که در آن عراقی ها را از ریختن خون سید و سالار شهیدان، أبا عبدالله الحسین علیه السلام تبرئه کرده است.

این کتاب "عراقی ها از ریختن خون حسین (ع) بریء هستند" نام دارد و نویسنده در آن تلاش کرده که تعداد قابل توجهی سند و مدرک تاریخی و حدیثی و همچنین داستان هایی از تاریخ اسلام بیان کند تا موضوع بی گناهی اهالی عراق در ریخته شدن خون نوه رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم را اثبات کند.

"سعید رشید زمیزم" طی اظهاراتی در مورد کتابش گفته: این کتاب شامل چند فصل و چند بخش و 160 صفحه ای است. بنده تلاش کرده اند هویت اصلی فرمانده هان ارتش بنی امیه که در به شهادت رساندن أبا عبدالله الحسین علیه السلام و همراهانش دست داشتند را ثابت کنم. همه آنان از سرزمین حجاز و یمن بوده اند.

وی در ادامه درباره انگیزه اش تألیف چنین کتابی گفت: متأسفانه در بین عوام مردم گفته می شود که عراقی ها امام حسین علیه السلام را به شهادت رسانده اند. بنده در پی اثبات نادرستی این سخن بوده ام.


منبع: شیعه انلاین

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین