عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۵۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
رئيس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان از آغاز ثبت‌نام اينترنتي عتبات دانشگاهيان از روز شنبه (۵ مرداد ماه) در سايت لبيك خبر داد.
عقیق: حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد رضا فقيهي با اشاره به آغاز هفتمين دوره ثبت نام عتبات دانشگاهيان افزود: متقاضيان اعزام به عتبات عاليات از ۵ لغايت ۱۲ مردادماه مي‌توانند با مراجعه به سايت لبيك به نشانيwww.labbayk.irنسبت به ثبت‌نام خود اقدام كنند.

وي ادامه داد: در مجموع ۳۶۰۰ نفر از دانشگاهيان از ۲۹ مرداد تا نيمه مهرماه به عتبات اعزام خواهند شد كه بعد از اتمام زمان ثبت نام، مراسم قرعه‌كشي انجام مي‌شود و نتايج آن نيز در سايت لبيك اعلام خواهد شد.

فقيهي خاطرنشان كرد: هزينه سفر به صورت هوايي حدود يك ميليون و ۱۲۰ هزار تومان و زميني نيز حدود ۸۰۰ هزار تومان از تهران است كه البته هزينه‌ها باتوجه به دوري و نزديكي به مرز در شهرستان‌هاي مختلف متفاوت خواهد بود.

وي افزود: دانشگاهيان اعم از پسران، دختران مجرد با يكي از محارم، زوج‌هاي دانشجو، اساتيد و كارمندان دانشگاهها مي‌توانند با همراه براي عتبات ثبت نام كنند و همچنين كساني كه در دوره‌هاي قبل در عتبات دانشجويي ثبت نام كرده يا اعزام شده اند نيز مي‌توانند در اين دوره ثبت نام و اعزام شوند و محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد.

فقيهي گفت: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته ما بين ستاد و بانك قرض الحسنه مهر ايران به زائرين عتبات دانشگاهيان ۵ ميليون ريال وام كمك هزينه عتبات اعطا خواهدشد.

منبع:حج
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین