عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۶۲۷
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶
پایِ کارِ انقلاب و مردم ایستاده‌ایم؛
حجت‌الاسلام ابراهیم بوریان، یکی از روحانیون شهرستان ویس است که پس از محقق نشدن خواسته‌های به‌حق کارگران مظلوم شهرداری، به خیابان آمده و دوشادوش آن‌ها برای رساندن صدای مظلومیت این کارگران، فریاد عدالت خواهی سر داد.
عقیق: امروز جمعی از کارگران شهرداری شهرستان ویس، پس از هفته‌ها تجمع و اعتراض به دلیل عدم دریافت حقوق ماهانه، به خیابان آمده و خواستار پرداخت حقوق 6 ماهه خود شدند.

البته این بار میدان‌دار جمعیت معترض کارگران شهرداری، یک روحانی بود! طلبه حوزه علمیه شهرستان ویس، که با عبا و عمامه و البته لباس کارگران، جلوتر از معترضین فریاد عدالت‌خواهی و دفاع از مظلوم سر داد.

حجت‌الاسلام ابراهیم بوریان، یکی از روحانیون شهرستان ویس است که پس از محقق نشدن خواسته اولیه کارگران مظلوم شهرداری، به خیابان آمده و دوشادوش آن‌ها برای رساندن صدای مظلومیت این کارگران، فریاد عدالت خواهی سر داد.

این روحانی انقلابی، برای عدم سوءاستفاده ضدانقلاب از این تجمع کارگری، جمعیت را به‌سوی دفتر امام جمعه سوق داده و همراه با کارگران صدای مظلومیت آن‌ها را برای حجت‌الاسلام آفرین، امام جمعه ویس، بازگو کرد.

 لازم به ذکر است، امام جمعه شهرستان ویس پس از شنیدن سخنان کارگران معترض شهرداری، قول داد که تا رفع کامل مشکلاتشان، پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین