عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۴۵۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۱
پویش کتاب‌خوانی «کتاب‌قهرمان» که از آذر سال جاری در حال برگزاری است، به‌علت استقبال مخاطبان و درخواست‌های فراوان شرکت‌کنندگان، تا پایان فروردین ۹۸ تمدید شد.
عقیق: این پویش برای اولین‌بار با هدف تقویت و توسعۀ فرهنگ کتاب‌خوانی و آشنایی با زندگی قهرمانان کشورمان، با محوریت کتاب «سرباز کوچک امام»، خاطرات آزادۀ سرافراز مهدی طحانیان به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و همکاری انتشارات پیام آزادگان در حال برگزاری است و با استقبال چشمگیر کتاب‌دوستان مواجه شده است.

فاطمه دوست‌کامی، نویسندۀ اثر، مصاحبه‌های مربوط به کتاب را در 163 جلسه گرفته و از سال 1387 نگارش آن را شروع کرده است. رهبر انقلاب نیز در تاریخ 12 تیر 1396 تقریظی بر این کتاب نوشتند و سرگذشت مهدی طحانیان را در زمان اسارت، یکی از شگفتی‌های دفاع مقدس توصیف کردند.

کتاب «سرباز کوچک امام» پیش از آغاز پویش «کتاب‌قهرمان»، طی پنج سال به چاپ سی‌ویکم و تیراژ 47 هزار و 500 نسخه رسیده بود. با آغاز این پویش در آذر سال 97، این کتاب با ویرایش جدید و کاهش حجم عرضه شد و با استقبال مخاطبان از پویش، در طول سه ماه، با 55 نوبت تجدید چاپ از مرز صدهزار نسخه عبور کرد و به چاپ هشتادودوم رسید.

این کتاب را انتشارات پیام آزادگان در 453 صفحه منتشر کرده و با قیمت 24 هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها در حال توزیع است.

علاقه‌مندان به شرکت در پویش می‌توانند با مراجعه به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور یا به سایت پویش به نشانی https://ketabghahreman.com/ کتاب «سرباز کوچک امام» را تهیه کنند و از روش‌های شرکت در مسابقه مطلع شوند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین