عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۶۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۶
حضرت آیت الله علوی گرگانی :
یکی از رسالت های مهم اهل علم و حوزه این است باید در موضوع مهدویت، ظهور و رجعت برای مردم و جامعه اطلاع رسانی شود تا بیش از این جامعه در بحث مهدویت دچار تردید و گمراهی نشود.
عقیق:حضرت آیت الله علوی گرگانی بعد ازظهر امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین نصوحی، معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت، گفتند: خدا در مورد ظهور حضرت مهدی(ع) وعده داد و این وعده حتمی است.

معظم له بیان داشتند: موضوع دیگری که حتی در بین اهل علم و مردم دچار شک و تردید شده بحث رجعت است؛ بعضی نمی توانند درک کنند که چگونه ممکن است بعد از مرگ همه انسانها، حضرت حجت(ع) دوباره ظهور کنندو بر دنیا حکمرانی کنند.

ایشان اظهار داشتند: اگر شک و تردید است چون ایمان و اعتقاد قوی به مسئله رجعت و آمدن دوباره اهل بیت(ع) نیست و همین مسئله باعث شده افرادی بی ایمان شوند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به رسالت های اهل علم و حوزه برای تبیین موضوع رجعت و ظهور مهدویت، افزودند: یکی از رسالت های مهم اهل علم و حوزه این است باید در موضوع مهدویت، ظهور و رجعت برای مردم و جامعه اطلاع رسانی شود تا بیش از این جامعه در بحث مهدویت دچار تردید و گمراهی نشود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین