عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۱۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
آیت الله موسوی اصفهانی:
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، بصیرت افزایی را نیاز کشور دانست و گفت: دائما باید مراقب باشیم تا دشمنان انقلاب ما را از مسیر اصلی خارج نکنند و با بزرگداشت امثال ۹ دی ها بصیرت خود را به رخ جهانیان بکشانیم.
عقیق:آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفت و گویی در همدان با اشاره به لزوم بزرگداشت حماسه 9 دی، تصریح کرد: بزرگداشت ایام الله اختصاص به 9 دی ندارد، بلکه باید ایام الله را به دلیل اهمیت آن و برای اهداف اسلامی، زنده نگاه داریم.

مدیر حوزه علمیه همدان افزود: اگر به ما سفارش کرده اند که بعثت  پیامبر (ص)، عاشورای حضرت سیدالشهدا(ع) و امثال این ها را گرامی بداریم، به دلیل حفظ شعائر اسلامی و مکتب است.

آیت الله موسوی اصفهانی به اتفاقات سال 88 نیز اشاره ای کرد و گفت: دشمنان پس از شکست در تهاجم نظامی به کشور، به دنبال براندازی نظام و ایجاد اختلاف و نفاق در بین مردم و پس از آن سوء استفاده  از برخی اختلافات بودند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در ایام فتنه ۸۸ هنگامی که حضرت آقا فرمودند «اگر مشکلی وجود دارد باید طبق قانون انجام شود»، اما آنها نه تنها حاضر به انجام آن نشدند، بلکه در خیابان ها به دنبال آَشوب بودند، این یعنی مشکل آن ها انتخابات نبود.

مدیر حوزه علمیه همدان یادآور شد: وقتی مردم متوجه شدند که این موضوعات بهانه است، با تمام وجود به صحنه آمدند و از نظام و رهبری حمایت کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب به راحتی به دست ما نرسیده است، اظهار کرد: برای پیروزی و تثبیت انقلاب بیش از 250 هزار شهید خون خودشان را تقدیم کرده اند و در کنار شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری با استقامت در این مسیر، عمر خود را صرف این راه کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، بصیرت افزایی را نیاز کشور دانست و گفت: دائما باید مراقب باشیم تا دشمنان انقلاب ما را از مسیر اصلی خارج نکنند و با بزرگداشت امثال 9 دی ها بصیرت خود را به رخ جهانیان بکشانیم.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین