عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۰۷۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
امام جمعه موقت تهران در جمع خانواده های شهدا:
امام جمعه موقت تهران در جمع خانواده های شهدا گفت: خط مقابل شهادت و آن خطی که عزت و افتخار را برای کشور نمی خواهد، خط «ترساندن» از دشمن است که عده ای در داخل آن را دنبال می کنند، اما ملتی که مردانه ایستاده و توانسته در این چهل سال پیشرفت های چشمگیری برای کشور به ارمغان آورد، هرگز از دشمن و ایادی او نمی ترسد.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، عصر امروز در یادواره  90 شهید والا مقام شهر شریفیه استان قزوین در جمع خانواده های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، گفت: در زمان حساس کنونی که کشور در معرض تهدیدات و تحریم های اقتصادی دشمنان نظام و اسلام قرار دارد، حفظ روحیه ایثار، شهادت و خودباوری در میان نسل امروزی اهمیت ویژه ای دارد.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با عمل به آرمان های شهدا و انقلاب و در سایه ولایت و رهبری تمامی نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد و تحریم ها اراده آنان را بیش از گذشته استوارتر و محکم تر می کند.

عضو شورای حوزه علمیه تهران ادامه داد: بعد از 40 سال از پیروزی انقلاب، دشمن با همه ناکامی های خود، تلاش گسترده ای را علیه ایران شروع کرده است و هرچند معترف است که در هر صحنه ای علیه جمهوری اسلامی وارد شده، شکست خورده و اعتراف می کند که ایران امروز به یک قدرت منطقه ای تبدیل شده است، به همین دلیل با همه ابزارهای رسانه ای این گونه القا می کند که جمهوری اسلامی ایران هیچ دستاوردی نداشته است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: خط مقابل شهادت و آن خطی که عزت و افتخار را برای کشور نمی خواهد، خط «ترساندن» از دشمن است که عده ای در داخل آن را دنبال می کنند، اما ملتی که مردانه ایستاده و توانسته در این چهل سال پیشرفت های چشمگیری برای کشور به ارمغان آورد، هرگز از دشمن و ایادی او نمی ترسد.

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی اظهار کرد: شهدا به ما درس ایستادگی و عزت و اقتدار دادند و باید همین مسیر را با قدرت و دقت ادامه دهیم و بدانیم که استقلال و آزادی بسیار ارزشمند و مهم است و این همه دستاورد در زمینه‌های گوناگون علمی، فرهنگی، نظامی و دفاعی و سیاسی به برکت همین ایستادگی و مقاومت و اتحاد ملی به دست آمده است.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، درس ایثار و فداکاری و رمز پیروزی و خودکفایی را به ملت بزرگ ایران داد و ثابت کرد که ایران اسلامی بدون هیچ وابستگی به قدرت های بزرگ می تواند مسیر پیشرفت و توسعه را ادامه دهد و امروز هم نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان از ضروریات جامعه است که باید به آن توجه جدی شود.

عضو شورای حوزه علمیه استان تهران، انقلاب و نظام را امانت امام خمینی(ره) و شهدا دانست و اظهار کرد: در رفتار خود به‌گونه‌ای عمل کنیم که پیش شهدا شرمنده نباشیم و بدانیم مجلس شهدا، محل بیعت با امام(ره)، رهبری و شهیدان است.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین