عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۳۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۳
سروری:
سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان تهران از نام‌نویسی ۱۴ هزار نفر در تهران برای خادمی امام رضا(ع) خبر داد.
عقیق: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در پاکدشت با حضور جمعی از مسئولان استانی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، امام جمعه پاکدشت و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و خادمیاران رضوی افتتاح شد.

در این مراسم پرویز سروری سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان تهران گفت: با افتتاح دفتر آستان قدس رضوی در پاکدشت زمینه توسعه توسعه طرح «خدمت، خادم و مخدوم» در این شهرستان فراهم خواهد بود.

وی هدف از ایجاد دفتر نمایندگی آستان قدس در شهرستان‌ها را ایجاد یک تعاون اجتماعی بزرگ معرفی و بیان کرد: در تمام استان‌ها این ظرفیت ایجاد شده و اکنون در تهران به‌جز ۲ شهرستان در بقیه شهرستانها دفتر آستان قدس رضوی افتتاح و مشغول به فعالیت هستند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران خاطرنشان کرد: در گذشته خادم کسی بود که در حرم امام رضا(ع) به زائران خدمت می‌کرد اما اکنون تمام علاقه‌مندان در هر نقطه از کشور می‌توانند به نام علی بن موسی‌الرضا(ع) خدمتی را در راستای گره گشایی از مشکلات مردم انجام دهند و خادم رضوی باشند.

سروری تصریح کرد: تاکنون ۱۴ هزار نفر در استان تهران برای خادمی حضرت رضا(ع) ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۷ هزار نفر مراحل گزینش را سپری و به آستان قدس رضوی معرفی شده‌اند.


منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین