عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸
آیت‌الله اختری:
آیت‌الله اختری با اشاره به اینکه سرنوشتی بدتر از سرنوشت صدام منتظر رژیم آل سعود جنایتکار است، گفت: وعده خدا حق است و روزگار شرم‌آور و سختی در انتظارشان است.
عقیق: نشست دفاع از مردم مظلوم یمن عصر امروز سه‌شنبه 27 آذرماه در مجتمع سیدالشهدا با حضور آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و آیت‌الله محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت برگزار شد.

در این نشست آیت‌الله اختری بااشاره به مناسبت‌های روز 27 آذر‌ماه گفت: در حالی این روز را به عنوان روز جهانی عاری از خشونت نامیده‌اند که نمونه‌های بارز و روشنی از خشونت و خشونت‌گرایی در عصر جدید باشند در رأس آمریکای جنایتکار، انگلیس خون‌آشام و رژیم صهیونیست کودک‌کش و آل سعود و آل نهیان ستمکار را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه ایران کشوری است که بیش‌ از هر کشور دیگری قربانی خشونت بوده است، افزود: خشونت در کشورهای آفریقایی از جمله نیجریه، افغانستان، پاکستان، بحرین، سوریه، عراق، لبنان و یمن و دیگر نقاط جهان وجود دارد. متأسفانه کشورهایی که اسوه خشونت هستند، خودشان کمترین تأثیر را در کاهش خشونت دارند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه شورای امنیت و سازمان ملل متحد جرأت ندارند در یک قطعنامه از خشونت در جهان جلوگیری کنند، اظهار داشت: وقتی موضوع فلسطین، حماس و جهاد اسلامی مطرح می‌شود همه آنها سکوت می‌کنند. ولی اگر در گوشه‌ای از جهان جاسوس صهیونیستی محاکمه شود، انواع قطعنامه‌ها را اعمال می‌کنند تا بتوانند مقاومت اسلامی را تروریست جلوه دهند.

وی ادامه داد: سعودی‌ها در ماه حرام ملت یمن را به خاک و خون می‌کشند. همه گروه‌های تکفیری، تروریستی، افراط‌گرا و منافقین اساس خشونت هستند و مبنایشان بر افراط‌گرایی است.

آیت الله اختری تصریح کرد: برای مقابله با این جنایت‌ها، راهی جز همبستگی، یکپارچگی، پیوستگی و دست به دست دادن میان مسلمانان وجود ندارد. باید به هر نحوی از مردم یمن حمایت کرد.

وی افزود: سرنوشتی بدتر از سرنوشت صدام منتظر رژیم آل سعود جنایتکار و آل نهیان است. روزگار شرم‌آور و سختی در انتظارشان هست. بدانند وعده خدا حق است.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین