عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۲۲۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
کرسی های نفحات ویژه هفته وحدت از سوی دارالقرآن نفحات در مساجد تهران و استرالیا برگزار می شود.
عقیق:درالقرآن نفحات همچون سنوات گذشته کرسی های تلاوت قرآن را با حضور قاریان و اساتید برگزار می نماید.

برهمین اساس فردا سه شنبه ۲۹ آبان ماه با تلاوت مسعود سیاف زاده قاری ممتاز کشورمان در  مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان شریعتی، خیابان زرگنده برگزار خواهد شد.

در ادامه این کرسی ها، دوشنبه ۳ آذر ماه همزمان با شب میلاد رسول گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع)،  از اذان مغرب و عشا با تلاوت استاد جعفر فردی قاری بین المللی و ممتاز کشورمان در مسجد حضرت ابوالفضل ع واقع در نعمت آباد، خ نور کوچه ۲۳ برگزار خواهد شد.

   یکشنبه ۴ آذرماه پس از نماز مغرب  عشاء با تلاوت شهاد زمانی و محمدرضا حاتمی در مسجد النبی(ص) واقع در میدان هفت حوض برگزار می‌شود.

  ۴ آذر ماه نیز در موسسه امام سجاد ع واقع در سیدنی استرالیا با تلاوت ۵ قاری آقایان مصطفی طاهری، عبدالقادر علیزاده، تقی سعدی، مصطفی العشی و دکتر مرتضی صابری برگزار خواهد شد. این پنجمین کرسی تلاوت نفحات در کشور استرالیا میباشد.

در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع میگردد. همچنین به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا میشود.

همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد برگزار میگردد. بدین صورت که دفترچه های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع میگردد و سپس بصورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال میشود. سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم میگردد.

همچنین  پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.

منبع:مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین