عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸
نخستین دوره مسابقه کشوری و بین‌المللی «لبیک یا محمد(ص)» با موضوع حفظ و ترجمه خطبه غدیر در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

 عقیق: هادی رسولی مسئول اجرایی نخستین دوره مسابقه کشوری و بین‌المللی «لبیک یا محمد(ص)» از برگزاری همزمان نخستین دوره مسابقه «لبیک یا محمد(ص)» با موضوع خطبه غدیر در 313 شهر کشور خبر داد و گفت: این مسابقه در داخل کشور در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که زمان برگزاری بخش کتبی این مسابقه در ایام عید قربان تا عید غدیر (دهه ولایت) و زمان برگزاری بخش شفاهی آن در ایام هفته وحدت (اواخر دی ماه 92) خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه چنین مسابقه‌ای با این حجم و وسعت برای نخستین بار است که برگزار می‌شود، افزود: در این مسابقه بزرگ، جوایز ارزنده و نفیسی از قبیل 155 سفر کربلای معلی (میانگین سهمیه هر استان 5 نفر) و 313 سفر مشهد مقدس، ویژه نفرات برتر داخل کشور و همچنین 110 سفر مشهد مقدس و ایرانگردی ویژه نفرات برتر خارج کشور پیش‌بینی شده است.

رسولی اظهار داشت: مجمع جهانی حافظان و مفسران خطبه غدیر جهت برگزاری هر چه بهتر این مسابقه در سطح کشور از کلیه مراکز فعال فرهنگی دعوت به همکاری می‌کند و آمادگی اعطای نمایندگی به مراکز فعال فرهنگی سراسر کشور جهت انجام ثبت‌نام از علاقمندان را دارد.

 منبع:فارس

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین