عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۷۸
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
برگزاری 30 شب احیا و مناجات در فضای معنوی کوهستان، یادآور احیا و مناجاتهای رسول خدا(ص)در غار حراء است. آیت الله جعفر سبحانی در صفحۀ 213 کتاب فروغ ابدیت می نویسد: «کوه حراء در شمال مدینه قرار دارد و به فاصلۀ نیم ساعت می توان به آن صعود کرد...رسول خدا(ص)[پیش از بعثت] تمام ماه رمضان ها را در این نقطه می گذراندند»

به گزارش  عقیق هیئت «عهد آدینه» که تاکنون هفتاد برنامه هفتگی بر فراز تپه نورالشهداء برگزار کرده است، در ماه مبارک رمضان، هر شب برنامۀ احیا دارد. این برنامۀ احیا با عنوان «از افطار تا سحر» در طول ماه مبارک رمضان به مدت 30 شب در فضای طبیعت و پر از معنویت کوهستان و در جوار شهدای گمنام مدفون در تپه نورالشهدا(کلکچال)، همراه باپذیرایی افطار و سحری برگزار می شود.

بر اساس برنامه اعلام شده توسط عهد آدینه، پس از افطار و استراحت، برنامه احیاء هر شب از ساعت 23 آغاز می شود و برای 30 شب از سخنرانان و مداحان اهلبیت برای بخشهای مختلف مراسم دعوت شده است.

گفتنی است طی کردن مسیر پارک جمشیدیه تا تپه نورالشهداء حدود 2 ساعت به طول می انجامد. کسانی که فرصت ندارند یا مایل هستند مسیر کوتاهتری را کوهپیمایی کنند، می توانند مسیر «ایستگاه مترو تجریش» تا «ایستگاه 3 کلکچال» را از سرویسهای رایگان عهد آدینه استفاده کنند. این سرویسها از ساعت 21 تا 23 خدمت رسانی می کنند و بعد از این ساعت سرویسی وجود نخواهد داشت. (مسئول هماهنگی هیئت عهد آدینه برای استفاده از سرویس و یا تقبل هزینه های افطار و سحر 09394490850 و 09102771545)

در صورتی که تصمیم به شرکت در این برنامه دارید، حتماً اطلاعات تکمیلی را در سایت عهد آدینه(ahdeadineh.ir)  ببینید.


منبع:بیان معنوی

211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین