عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۷
آیت‌الله نوری‌همدانی:
مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه دیگر نباید فردی زمزمه مذاکره با آمریکا را مطرح کند، گفت: اعتماد دوباره به آمریکا خیانت به ملت بزرگ ایران است.
عقیق:آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار جمعی از طلاب که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: با تکیه‌بر توان داخلی می‌توان از بسیاری از مشکلات عبور کرد.

وی با اشاره به سالروز 13 آبان و بازگشت تحریم‌های برجام توسط آمریکا افزود: دولت ایالات‌متحده با بازگرداندن تحریم‌ها دشمنی و خباثت خود را با مردم ملت ایران یک‌بار دیگر ثابت کردند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: ملت ایران با تکیه‌بر قدرت و توان داخلی سربلند از تحریم‌های آمریکا بیرون خواهد آمد، ملت بزرگ ایران با صبر مثال‌زدنی و ایمان و اعتقاد به خداوند متعال تحریم‌های جدید آمریکا را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت.

آیت‌الله نوری همدانی با بی‌فایده دانستن امید به مذاکره با آمریکا گفت: با اثبات مجدد بدعهدی و دشمنی آمریکا با ملت ایران دیگر نباید فردی زمزمه مذاکره با آمریکا را نیز مطرح کند، چه این‌که قبل از برجام بسیاری به مذاکره و رابطه با آمریکا دل‌خوش شده بودند، در شرایط فعلی باید با انسجام و وحدت کلمه به‌صورت شبانه‌روزی در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها و برون‌رفت از مسائل و مشکلات حرکت کنیم.

استاد برجسته حوزه علمیه خاطرنشان کرد: اعتماد دوباره به آمریکا خیانت به مردم و ملت بزرگ ایران است، تلاش و همت مسئولان در شرایط فعلی باید صرف خدمت به مردم شود، اعتماد به آمریکا و مذاکره با ایالات‌متحده همواره خسارت‌های زیادی را به کشور تحمیل کرده است.

وی با انتقاد از وضعیت گرانی و عدم ثبات در بازار بیان کرد: با مفسدان اقتصادی در هر سطحی باید برخورد شود، در شرایط حساس کنونی باید نظارت بر بازار و ثبات قیمت‌ها به جدیت بیشتری دنبال شود.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: مسئله بسیار مهمی که باید مورد توجه همگان قرار گیرد توجه و پایبندی به اصل شایسته‌سالاری و تخصص در انتصاب به جایگاه‌ها و پست‌های مختلف دولتی و حکومتی است که در این صورت اعتماد مردم نسبت به‌نظام افزایش پیداکرده و مسئولان متعهد نیز تلاش ویژه‌ای در مسیر حل مشکلات جامعه خواهند کرد.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین