عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۶۷۳
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
دبیر ستاد مرکزی اربعین در گفت‌وگویی:
دبیر ستاد مرکزی اربعین از بازگشت بیش از ۹۰ درصد زائران اربعین خبر داد و گفت: یک میلیون و ۸۵۰ هزار زائر ایرانی تا شب گذشته به کشور بازگشتند.

عقیق:شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری باشکوه حماسه اربعین حسینی، اظهار داشت: امسال بیش از ۲ میلیون و زائر ایرانی به پیاده‌روی اربعین حسینی مشرف شدند.

وی با بیان اینکه اقدامات رفاهی خوبی امسال به منظور آسایش زائران توسط عراقی‌ها تدارک دیده شده بود، افزود: مردم عراق با مهربانی از زائران پذیرایی کردند و با کمک دستگاه‌های ایرانی امکانات خوبی برای زائران فراهم شد.

حیدری با اشاره به بازگشت زائران اربعین حسینی، خاطر نشان کرد: در روز اربعین و یک روز پس از آن بیشتر زائران به کشور بازگشتند به طوری که در مرز مهران شاهد ترافیک بودیم اما با استقرار یک هزار و ۷۰۰ اتوبوس‌ و وسایل نقلیه در مرز مهران این ترافیک به درستی مدیریت شد.

دبیر ستاد مرکزی اربعین از بازگشت بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار زائر ایرانی به کشور خبر داد و گفت: تا شب گذشته بیش از ۹۰ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند و روند بازگشت زائران همچنان ادامه دارد.

حیدری با بیان اینکه هم‌اکنون تردد در تمامی مرزهای سه‌گانه جاری و روان است، افزود: موکب‌های ایرانی در کشور همچنان از زائران اربعین پذیرایی می‌کنند.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین