عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان خبر داد:
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: امسال بیش از ۲۰۰ طلبه از سراسر کردستان در پیاده روی اربعین حسینی از مدارس علمیه سطح این استان حضور خواهند داشت.

عقیق:حجت الاسلام سعید مومنی در گفت وگویی در استان کردستان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین در تاریخ اسلام و حتی تاریخ بشریت از اهمیت بسیار ویژه ای برخودار است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه اجتماع اربعین حسینی بزرگترین اجتماع جهان اسلام می باشد، گفت: خوشبختانه امسال استقبال مردم به ویژه روحانیون و طلاب استان کردستان از پیاده روی اربعین حسینی بسیار چشمگیر بوده است و علیرغم برخی مشکلات بازهم از این شور ذره ای کاسته نشده است.

حجت الاسلام مومنی تاکید کرد: امسال بیش از 200 طلبه از سراسر  کردستان در پیاده روی اربعین حسینی از مدارس علمیه سطح این استان حضور خواهند داشت.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان  بیان داشت: طلاب از چند روز گذشته سفر خود را به کربلای معلی در قالب پیاده روی اربعین آغاز کرده اند.

این استاد حوزوی در ادامه بیان داشت: طبق برنامه ریزی هایی که داشته ایم این طلاب قبل چند روز قبل از اربعین به استان خود باز خواهند گشت.

حجت الاسلام مومنی در ادامه بیان داشت: برای تامین هزینه این پیاده روی مهم از تلاش ها و کمک های حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان؛ مدیر حوزه علمیه استان کردستان، خیرین سطح شهر و... تشکر و قدردانی می کنیم.

ممعاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه علاوه بر طلاب و روحانی کردستانی خیل عظیمی از مردم این دیار رهسپار کربلا شده اند، گفت: البته آمار دقیقی از عزیمت مردم ولایتمدار و متدین استان کردستان به کربلای معلی در این ایام در دست نداریم ولی بی شک این جمعیت در حدود 10 هزار نفر می باشد.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین