عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۱۰۵۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
گروه رسانه‌ای آستان قدس و بنیاد کرامت امام رضا(ع) از ‌قرارگاه اربعین ناجا بازدید و با سردار ساجدی‌نیا دیدار کردند
گروه رسانه‌ای آستان قدس و بنیاد کرامت امام رضا(ع) از ‌قرارگاه اربعین ناجا بازدید و با سردار ساجدی‌نیا دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار بنیاد کرامت امام رضا(ع)، گروه رسانه‌ای آستان قدس و بنیاد کرامت رضوی از ‌قرارگاه اربعین ناجا بازدید کردند.

سردار ساجدی نیا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت نیروی انتظامی در جهت انجام هر چه بهتر مراسم اربعین گفت: در تلاش هستیم تا مراسم اربعین با آن همه شکوه و عظمت، مراسمی ایمن برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باشد. تلاش‌های فراوانی صورت گرفته است تا زائرین آرام‌تر و همچنین روان‌تر از مرز عبور کنند.

سردار ساجدی‌نیا به تسهیلات جدید برای زائرین اشاره کرده و افزود: به عنوان مثال امسال هر شخصی که برای دریافت گذرنامه به پلیس مراجعه کند، اگر مایل باشد می‌تواند به صورت یکجا و بدون وقفه همراه با دریافت گذرنامه، ویزا کشور عراق را نیز تحویل بگیرد و این عملیات باعث صرفه‌جویی یک هفته‌ای در زمان مسافر خواهد شد.

فرمانده عملیات ناجا همچنین ضمن اشاره به تلاش‌ها در زمینه تامین امنیت مردم افزود: از آنجایی که دشمن تهدید‌های فراوانی را نسبت به این حرکت عظیم حسینی داشته است، ما نیز چندین مرحله کار امنیتی دقیق انجام داده‌ایم و کنترل‌های محسوس و نامحسوس متعددی صورت گرفته است تا هیچ تهدیدی زوار را نگران نکند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین