عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۱۰۰۶۳
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۰
چهار راهروي بين الحرمين به پايان رسيده است و اکنون کارکنان در حال کار کردن روي بخش مياني و وسط بين الحرمين هستند. در روز عيد فطر بين الحرمين رسما افتتاح خواهد شد.
عقیق: اخبار رسيده از شهر کربلاي معلي حاکي از آن است که پرو‍ژه بازسازي بين الحرمين حسيني طي چند هفته آينده به پايان خواهد رسيد و قرار است اين مکان در مراسمي رسمي در روز عيد فطر افتتاح گردد.

در همين راستا "محمد صاحب الدراجي" وزير مسکن و بازسازي هاي عراق طي اظهاراتي در اين باره ضمن اعلام اين خبر، فاش کرد که علاوه بر پيمانکاران عراقي، برخي شرکت هاي غير عراقي نيز در اجراي طرح بازسازي بين الحرمين مشارکت داشته اند.

وي که براي بازديد از عمليات بازسازي بين الحرمين،‌ در اين محل حاضر شده بود،‌ در ادامه افزود: چهار راهروي بين الحرمين به پايان رسيده است و اکنون کارکنان در حال کار کردن روي بخش مياني و وسط بين الحرمين هستند. در روز عيد فطر بين الحرمين رسما افتتاح خواهد شد.

"محمد صاحب الدراجي" همچنين گفت: سنگ هاي ويژه اي در طرح بازسازي بين الحرمين مورد استفاده قرار گرفته تا در برابر سرما و گرما مقاوم باشد و بتواند آسايش زائران را فراهم کند. اماکني براي وضو و نوشيدن آب نيز در اين طرح ساخته شده تا رفت و آمد زائران را راحت تر کند.

وزير مسکن و بازسازي هاي عراق در پايان افزود: ما هم در کنار ديگر دوستان و همکاران تلاش مي کنيم که بهترين امکانات و وضعيت را براي زائران امام حسين عليه السلام فراهم کنيم تا در آسايش کامل و در بهترين حالت ممکن به زيارت بپردازند.

منبع:شیعه آنلاین
211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین