عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

از تاريخ:
تا تاریخ:
تعداد نتايج:
1 صفحه
آیت الله نوری همدانی در دیدار شیخ علی الخطیب:

راه‌پیمایی روز قدس کافی نیست/ باید در مقابل اسرائیل جهاد کرد

مرجع تقلید شیعیان گفت: در حال حاضر نیز راهی جز جهاد و هم فکری در مقابل اسرائیل وجود ندارد؛ البته تمام مردم دنیا در روز قدس راهپیمایی کردند و شعار دادند؛ ولی ما این را کافی نمی دانیم.
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در گفت و گو با عقیق :

فرجام خیانت کشورهای مزدور به آرمان‌های فلسطین، سراشیبی سقوط است

حجت الاسلام والمسلمین روح الله حریزاوی «قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی»، بی تفاوتی بعضی از کشورها نسبت به کشور خودخوانده ای به نام اسرائیل و سرانجام خیانت برخی از کشورهای دست نشانده و مزدور به آرمان‌های فلسطین را چیزی جز ضعف و سراشیبی سقوط ندانست.
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد:

امضای بیش از ۴ هزار عالم شیعه و اهل تسنن کشور بر پیمان‌نامه قدس

حجت‌الاسلام سیفایی: بیش از ۴ هزار عالم شیعه و اهل تسنن کشور در «نشست‌های وحدت و مقاومت» پیرامون مسئله قدس و راهکار‌های کمک به آزادسازی فلسطین همفکری و تشریک‌مساعی داشته و پیمان‌نامه‌ای به امضاء رساندند.
حجت الاسلام سرلک در گفت و گو با عقیق:

مساله قدس، مساله هجوم به هویت انسانی است

حجت الاسلام علی سرلک کارشناس مذهبی و علوم تربیتی گفت: مساله قدس، یک مساله انسانی و هجوم به هویت انسانی است و نباید به بهانه های مختلف از آن غافل شویم.
رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان:

روز قدس امسال با سالهای قبل متفاوت است

رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز(سه‌شنبه) در دیدار صدها نفر از دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی، با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس تأکید کردند: با توجه به فداکاری‌های بزرگ مردم فلسطین و اوج‌گیری رذالت و جنایت صهیونیست‌ها، روز قدس امسال با سالهای قبل متفاوت است.
هیئت رزمندگان اسلام:

زمینه نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس در قرن ۲۱ فراهم شده است

هیأت رزمندگان اسلام در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس اعلام کرد: امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی، با ایستادگی بر روی آرمان فلسطین، بزرگترین توطئه علیه جهان اسلام را خنثی کرد و در قرن ۲۱ زمینه نابودی رژیم صهیونیستی فراهم شده است.
حجت الاسلام موسوی مطلق در استانه روز قدس:

جریان فلسطین نیازمند جهاد تبیین است

حجت الاسلام سیدعباس موسوی مطلق خطیب و مدرس حوزه علمیه، مساله قدس را یک تکلیف شرعی، اخلاق و انسانی دانسته و می گوید:" مسئله قدس باید با ادبیات های مختلف برای همه اقشار مردم تبیین شود تا همه مردم نسبت به واقعیت این مساله آگاهی پیدا کرده و بتوانند به درستی به تکالیف خود در این زمینه عمل کنند.
حجت الاسلام ماندگاری در گفت و گو با عقیق :

اگر منتظر واقعی هستیم باید علیه ظلم فریاد بزنیم / از هر راه ممکنی به حمایت قدس بشتابیم

حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری خظیب و کارشناس مذهبی در آستانه روزقدس ضمن تشریح اهمیت این مساله، به وظایف مردم نسبت به موضوع قدس اشاره کرده و می گوید:" اگر می خواهیم انسان، مسلمان، مومن، انقلابی و منتظر باشیم، باید علیه ظلم فریاد بزنیم و ساکت نمانیم.
تازه ها
پربازدید ها
پرطرفدارترین عناوین