عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۸۴۱۰۶
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
رئیس موسسه خیرین مسجدساز اصفهان خبر داد
رئیس موسسه خیرین مسجدساز اصفهان با اشاره به اینکه باید 70 هزار مسجد جدید در کشور احداث شود، گفت: یک هزار و یک مسجد در کشور توسط خیرین اصفهانی ساخته می‌شود.
عقیق: سید مهدی طباطبایی در نخستین همایش خیرین قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 60 هزار مسجد در سطح کشور وجود دارد که استان‌ سیستان و بلوچستان غنی‌ترین و استان تهران فقیرترین استان‌ها به لحاظ تعداد مساجد هستند.

رئیس موسسه خیرین مسجدساز استان اصفهان با اشاره به اینکه 70 هزار مسجد جدید باید در کشور ساخته شود، گفت: احداث یک هزار و یک مسجد در کشور توسط این موسسه تقبل شده است که 50 مورد آن در استان کهگیلویه و بویراحمد ساخته می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر از مجموع 50 مسجد تقبل شده در این استان 30 مسجد احداث شده و یا در حال احداث است که با حمایت و همکاری خیرین ساخته می‌شوند.

طباطبایی اضافه کرد: یک هزار و یک مسجد تقبل شده در روستاها و مکان‌های فاقد مسجد احداث می‌شود که در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان و چندین استان دیگر با نام مسجد امام علی(ع) احداث می‌شود.

رئیس موسسه خیرین مسجدساز استان اصفهان اضافه کرد: این مساجد به لحاظ استحکام در بالاترین کیفیت و استحکام ساخته می‌شود و امیدواریم ظرف سال‌های آینده هیچ روستای بدون مسجدی در کشور وجود نداشته باشد.

وی خواستار تشکیل مجمع خیرین مسجدساز استان کهگیلویه و بویراحمد شد و خاطرنشان کرد: با مشارکت خیرین مسجدساز روستاهای فاقد مسجد این استان شناسایی و در این مکان‌ها مسجد احداث می‌شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین