عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۳۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد؛
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اعلام فراخوان طرح "خدام الحسین (ع)" ویژه دانشجویان گفت: در صددیم طی این فراخوان از ظرفيت دانشجویان در حوزه هاي طراحی و گرافیک استفاده كنیم.
عقیق:حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی، رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گویی با اشاره به اعلام فراخوان طرح "خدام الحسین (ع)" ویژه دانشجویان گفت: با توجه به جايگاه فعاليت هاي دانشجويي در برنامه هاي عتبات عالیات؛ در صددیم طی این فراخوان از ظرفيت دانشجویان در حوزه هاي مختلف با عنوان طرح سراسري"خدام الحسين (ع)" استفاده كنیم.

وی با بیان اینکه در این فراخوان از دانشجویان آشنا به امور طراحي و گرافيك دعوت به همکاری شده است، خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 10 نفر از طراحان دانشجو اعلام آمادگی کرده اند.

حجت الاسلام فقیهی با اشاره به ویژگی های کسانی که در این فراخوان ثبت نام می کنند، اظهار داشت: انجام امور طراحي، آشنايي با نرم افزارهاي بروز گرافيكي، تحصيلات دانشگاهي مرتبط، تجربه كافي، ذوق و نگاه هنري و آشنايي با فعاليت هاي دانشجويي از ويژگي هاي علاقمندان مي باشد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه علاقه مندان حداقل باید پنج اثر طراحی خود را با مضمون مذهبی به نشانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان به آدرس http://labbayk.com  ارسال کنند، تصریح کرد: طراحان بعد از پذیرفته شدن در این فراخوان مي توانند از مزايايي همچون تخفيف و سهميه اعزام به عتبات عاليات بهره مند شوند.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین