عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۶۱۱
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰
صدوقی به تسنیم خبر داد
مجموعه تلویزیونی «برای او» با موضوع تبیین سبک زندگی مهدوی در سه قسمت ۳۰دقیقه‌ای از سوی مرکز امور رسانه‌ای روابط عمومی مسجد مقدس جمکران تولید می‌شود.

 عقیق:  ابراهیم صدوقی، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران، در گفت‌وگویی  از تولید مجموعه تلویزیونی «برای او» با موضوع تبیین سبک زندگی مهدوی خبر داد و گفت: یکی از اهداف ترسیم شده در مرکز رسانه‌ای روابط عمومی مسجد مقدس جمکران نشر و تبلیغ معارف غنی فرهنگ مهدویت است؛ پس از سخنان مقام معظم رهبری در خراسان شمالی که به طور مفصل به مبحث سبک زندگی اسلامی و جایگاه آن در تمدن نوین اسلامی پرداختند، اشخاص و نهادهای متعددی بلافاصله دست به کار شدند و به زعم خود به این موضوع پرداختند.

وی ادامه داد: مرکز امور رسانه‌ای روابط عمومی مسجد مقدس جمکران با عنایت به این رهنمود رهبر انقلاب اسلامی در خصوص جاری کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه و همچنین مبانی ارزشمند فرهنگ غنی مهدویت در این خصوص،‌ طی طرحی اقدام به تولید مجموعه برنامه «برای او» با موضوع سبک زندگی مهدوی و اهمیت آن در زمینه سازی ظهور کرده است.

صدوقی افزود: این برنامه در سه قسمت 30 دقیقه‌ای با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد باقر حیدری کاشانی از اساتید مطرح مهدویت،‌ موضوعات به روز و کاربردی از نحوه اداره زندگی بر اساس معیارهای دینی و مهدوی و همچنین وی‍ژگی‌های یک جامعه منتظر و راهکارهای نزدیک شدن به آن را مطرح می‌کند.

وی در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: علی اسماعیلی مجری کارشناس و حسین طالب‌علی کارگردانی «برای او» را بر عهده دارند و روابط عمومی مسجد مقدس جمکران نیز تهیه کننده این کار است و ان‌شاءالله در ایام ولادت با سعادت حضرت ولی عصر(عج) از شبکه‌های سراسری و استانی پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه در سال جاری برنامه‌ریزی‌های خوبی برای انجام فعالیت‌های رسانه‌ای چه در حوزه‌ شبکه‌های داخلی و چه در حوزه شبکه‌های برون مرزی به زبان‌های مختلف انجام شده است، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با عملی کردن این طرح‌ها حرکتی اثر گذار در حوزه مهدویت در ‌رسانه‌های تصویری داخلی و برون مرزی داشته باشیم و هر چند کوچک قدم‌هایی را برای شناخت فرهنگ مهدویت و کاربردی کردن آن در زندگی امروز برداریم.


منبع:نسیم

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین