عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۶۹۰
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
حجت‌الاسلام آیتی خبر داد
رئیس مرکز تخصصی نماز با اشاره به برگزاری دوره فشرده معارف نماز ویژه ائمه جماعات گفت: روزنگار نماز با محوریت آیات و روایات پیرامون نماز برای مدیران مهدکودک، مدیران مدارس، دانش‌آموزان و مادران تولید شده است.
عقیق:حجت‌الاسلام علی‌اصغر آیتی رئیس مرکز تخصصی نماز با اعلام تشکیل کارگروه آسیب‌شناسی نماز با توجه به بیانات رهبر انقلاب به آخرین اجلاس سراسری نماز،گفت: هدف کلی مرکز در سال جدید این است که خیل کثیری از طلاب، روحانیون و ائمه جماعات دوره فشرده معارف نماز را بگذرانند.

وی افزود: به همین منظور بیش از یکهزار نفر از روحانیون و ائمه جماعات در شهر مقدس قم دوره فشرده معارف نماز را در سال جاری خواهند گذراند، همچنین دوره یکساله تربیت مدرس نماز برای خواهران و برادران طلبه در سراسر کشور بر پا خواهد شد.

حجت‌الاسلام آیتی بیان داشت: به زودی سایت مرکز تخصصی نماز «قنوت» به روزرسانی خواهد شد که در نظر داریم مطالبی با عناوین مقاله، دانشنامه و طنز برای کودک و نوجوان و خانواده در آن گنجانده شود.

وی ادامه داد: تولید نرم‌افزارهای بازی با محوریت نماز ویژه کودکان، تولید کتاب‌های الکترونیکی سیستم‌عامل اندروید «مفتاح» و «شیوه‌های دعوت به نماز» برای مخاطبان و حضور فعال‌تر در فضای مجازی به خصوص تلگرام از دیگر برنامه‌های این مرکز در سال جاری است.

رئیس مرکز تخصصی نماز اظهار داشت: روزنگار نماز با محوریت آیات و روایات پیرامون نماز برای مدیران مهدکودک، مدیران مدارس، دانش‌آموزان و مادران تولید شده است که به زودی در دسترس آن‌ها قرار خواهد گرفت.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین