عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۷۳۱۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
مرحوم آقا (قاضی) فرموده‌اند: قرائت «کَهیعَصَ حمَ عسق و عنت الوجوه للحی القیوم و قد حاب من حمل ظلماً» برای دفع دشمن مفید است.
عقیق:آقا سیّد هاشم حدّاد می‌فرمودند: مرحوم آقا (قاضی) فرموده‌اند: قرائت «کَهیعَصَ حمَ عسق و عنت الوجوه للحی القیوم و قد حاب من حمل ظلماً»(1) برای دفع دشمن مفید است.
و می‌فرمودند: چنانچه در یک روی نگین عقیق نوشته گردد: بسم‌الله الرحمن الرحیم، و عنت الوجوه للحی القیوم و قد حاب من حمل ظلما،‌کهیعص، حم؛ عسق. و در انگشتری نموده در دست کنند خوب است و نیز می‌فرمودند: چنانچه در یک روی نگین عقیق نوشته گردد: انه من سلیمان و انه بسم الله الرحمن الرحیم و در روی دیگرش نوشته گردد: بسم الله الرحمن الرحیم و عنت الوجوه للحی القیوم و قد حاب من حمل ظلماً، کهیعصَ، حم؛ عسقَ و در انگشتری نموده در دست شود خوب است.
و می‌فرمودند: مرحوم آقا (قاضی) – رضوان الله علیه- گفته‌اند: هر کس در مقابل دشمن انگشتهای دست خود را به ترتیب یکی پس از دیگر ببندد و در مقابل بستن هر انگشت یک حرف از حروفات «کهیعص، حم؛ عسق» را بگوید به طوری که وقتی که همه را گفت، انگشتان تمام بسته شود و سپس در مقابل دشمن باز کند، شرّ دشمن از او دفع خواهد شد.

پی نوشت:

1-آیه 111 از سوره طه.
کتاب اسوه عارفان – ص 105
منبع:تسنیم


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین