عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۴۰۰۸
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
فرمانده‌ انتظامي استان ايلام با تأكيد بر ضرورت راه‌اندازي كنسولگري عراق در استان ايلام، به‌همراه داشتن گذرنامه و ويزا را از شرايط اصلي سفر زائران به عتبات عاليات برشمرد.
عقیق:به نقل از روابط عمومي ستاد بازسازي عتبات عاليات، ‌سردار «علي دولتي» فرمانده‌ انتظامي استان ايلام با تأكيد بر ضرورت راه‌اندازي كنسولگري عراق در استان ايلام، به‌همراه داشتن گذرنامه و ويزا را از شرايط اصلي سفر زائران به عتبات عاليات برشمرد
وي اظهار كرد: به‌همراه داشتن گذرنامه و ويزا شرط اصلي براي خارج كردن زائران عتبات عاليات از مرز مهران است و طي رايزني‌ها، مسئولان عراقي بر اين نكته تأكيد كرده‌اند كه بدون اسناد معتبر شامل گذرنامه و ويزا از پذيرش زائران در ايام اربعين به‌شدت جلوگيري مي‌شود.
وي با تأكيد بر ضرورت بازگشايي دفتر كنسولگري عراق در استان ايلام، افزود: براي كاستن از مشكلات زائران عتبات عاليات دائر كردن اين دفتر در استان ضروري است.
دولتي با تأكيد بر ضرورت اطلاع‌رساني دقيق و شفاف رسانه‌ها به مردم گفت: رسانه‌ها بايد ضمن اخذ اخبار دقيق از مبادي مطمئن با شفاف‌سازي از بروز شايعات در فضاي رسانه‌اي كشور در موضوع سفر زائران عتبات عاليات جلوگيري كنند.
فرمانده‌ انتظامي استان ايلام با تأكيد بر آمادگي كامل مأموران انتظامي براي اربعين خاطرنشان كرد: اقدامات خوبي در راستاي بهبود زيرساخت‌هاي استان در راستاي اربعين حسيني انجام‌شده است كه هر چند كافي به نظر نمي‌رسد اما نسبت به پارسال با آمادگي بيشتري به استقبال اربعين مي‌رويم.
وي افزايش گيت‌هاي خروجي در پايانه‌ي مرزي مهران، افزايش گشت‌هاي انتظامي و ترافيكي در مسير تردد زائران از جاده حميل تا مرز و استقرار پاسگاه هاي سيار را از مهم‌ترين اقدامات پليس براي اربعين دانست و تصريح كرد: حفظ امنيت و آرامش زائران حسيني و پيشگيري از وقوع حوادث جاده‌اي از اولويت‌هاي اصلي پليس براي اربعين امسال است كه خوشبختانه با هماهنگي‌هاي انجام شده تدارك ويژه‌اي براي اين ايام ديده‌ شده است.
دولتي خاطرنشان كرد: با همراهي و مشاركت همه‌ي دستگاه‌ها و نهادهاي دولتي و مردم مرزدار استان، اربعين امسال پرشورتر از سال‌هاي گذشته و در نهايت امنيت و آرامش برگزار شود.
اين مطلب مربوط به ساير رسانه ها بوده و انتشار آن به معناي تاييد يا رد آن نيست.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین