عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۳۹۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۴
عراق:
فرمانده مرزباني منطقه سوم كشور عراق با بيان اقدامات انجام شده براي خدمت رساني مطلوب به زائران عتبات عاليات به ويژه زائران امام حسين(ع) گفت:براي استقبال و پذيرايي از زائران آماده ايم.
عقیق:سرلشكر ظافر نظمي الحسيني روز دوشنبه در حاشيه نشست مشترك فرماندهان مرزباني جمهوري عراق با فرمانده مرزباني خوزستان و مسئولان محلي فرمانداري خرمشهر، به خبرنگاران گفت: در خصوص مشكلاتي كه زائران عتبات عاليات در اربعين سال گذشته با آن مواجه بودند، بررسي و زيرساخت هاي ارائه خدمت مناسب به زائران نيز فراهم شده است.
وي با ابراز اميدواري براي به حداقل رسيدن مشكلات زائران در اربعين امسال، گفت:مسوولان و خانواده هاي عراقي خدمت به زائران اباعبدالله الحسين(ع) را افتخار مي دانند.
سرلشكر نظمي الحسيني همكاري و تعامل طرف ايراني را نيز مطلوب ارزيابي كرد و گفت:نشست مشتركي نيز در سال جاري با حضور مسوولان ايراني و عراقي در مرز مهران برگزار مي شود و در اين نشست در خصوص تك تك موضوعات مربوط به تردد زائران بحث و بررسي مي شود.
فرمانده مرزباني منطقه سوم كشور عراق ابراز اميدواري كرد و گفت:اميدواريم امسال بهترين كيفيت خدمت به زائران در ايام سوگواري امام حسين (ع) و اربعين حسيني ارائه شود.
سفر جمعي از فرماندهان مرزباني جمهوري عراق به ايران و شهرستان ويژه خرمشهر به منظور همفكري و هم افزايي براي خدمت رساني به زائران عتبات عاليات در اربعين امسال و كاهش مشكلات زائران در تردد از مرز انجام شد.
سرتيپ محمد احمد سكران فرمانده مرزباني منطقه چهارم عراق،سرلشكر ستاد ظافر نظمي جمال فرمانده مرزباني منطقه سوم عراق، سرلشكر زيد ظفر حسين مدير اداره مرزي الشيب عراق، سرلشكر صدام عبدالصاحب مدير دروازه مرزي شلمچه، سرتيپ دريايي شهاب احمد محمد كلانتر مرز عراق در بصره، سرتيپ عبدالهادي معاون كلانتر مرز بصره در بدو ورود به خرمشهر مورد استقبال مسئولان سياسي و انتظامي شهرستان قرار گرفتند.
در اين سفر همچنين، معاونان كلانتر مرز عراق حضور دارند.

منبع:ايرنا
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین