عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد جمکران با اشاره به انتشار کتاب آموزشی خادمین افتخاری گفت: پنج فصل امر به معروف و نهی از منکر، اخلاق و آداب خدمت گذاری، مهدویت، جمکران شناسی و احکام در این کتاب جمع آوری شد.
عقیق:به نقل از مرکز خبر روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، سید حسین موسوی رابطی، مدیر مرکز خادمین افتخاری این مسجد با اشاره به اتمام دوره نخست آموزش خادمین افتخاری اظهار کرد: این دوره از ابتدای مرداد ماه آغاز و تا سوم شهریورماه به طول انجامید.

 

وی در ادامه از برگزاری آزمون این دوره آموزشی در 6 شهریورماه خبر داد و گفت: خادمین افتخاری در این آزمون که متشکل از 50 سوال بود با پاسخگویی درست به 50 درصد از سوالات موفق به اخذ گواهینامه موفقیت در این دوره می شدند.

 

مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: خادمینی که در این آزمون موفق به اخذ گواهینامه نشدند، می توانند با شرکت در آزمون دوره های بعدی نمره قبولی را کسب و گواهینامه موفقیت را دریافت کنند.

 

موسوی رابطی همچنین از آغاز دوره دوم آموزش خادمین افتخاری خبر داد و افزود: این دوره از 17 شهریور ماه با حضور 450 نفر از خادمین افتخاری مسجد مقدس جمکران در قالب 4 کلاس شروع و تا 17 مهرماه سال جاری نیز ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه این دوره های آموزشی توسط اساتید با تجربه مرکز تخصصی مهدویت و حوزه علمیه قم تدریس می شود، ابراز کرد: طبق ارزیابی های صورت گرفته خادمان افتخاری رضایت خوبی از محتوا و ضرورت برگزاری این دوره داشته اند.

 

مدیر مرکز خادمین افتخاری مسجد جمکران در پایان با اشاره به انتشار کتاب آموزشی خادمین افتخاری یادآور شد: برای انسجام مجموع جزوات درسی این دوره آموزشی و صرفه جویی در هزینه جزوات 5 درس امر به معروف و نهی از منکر، اخلاق و آداب خدمتگذاری، مهدویت، جمکران شناسی و احکام در این کتاب جمع آوری شد.

منبع:شبستان

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین