عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۹۲
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
حجت‌الاسلامی فاطمی‌نسب تشریح کرد
سرپرست اداره امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدسه حضرت فاطمه معصومه از ویژه برنامه تحویل سال و عزاداری ایام فاطمیه در حرم حضرت معصومه(س) خبر داد.

عقیق: حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی نسب، سرپرست اداره امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدسه حضرت فاطمه معصومه، در گفت‌وگویی، جزئیات ویژه برنامه تحویل سال در آستان مقدس کریمه اهل بیت را اعلام کرد و از برنامه‌هایی که در ایام فاطمیه برگزار خواهد شد؛ خبر داد. همچنین دو نمایشگاه با عرضه محصولات فرهنگی در ایام تعطیلات نوروزی در جوار حرم حضرت معصومه افتتاح خواهد شد.

ویژه‌برنامه تحویل سال نو

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب در توضیح ویژه‌برنامه تحویل سال92 گفت: این برنامه با قرائت قرآن توسط کریم منصوری آغاز خواهد شد و سپس گروه تواشیح میعاد و بقیة‌الله به اجرای کار خواهند پرداخت. بعد از اجرای تواشیح آیت‌‌الله طباطبایی امام جمعه اصفهان، به سخنرانی می‌پردازد و بعد از سخنرانی دعای توسل توسط عباس حیدرزاده قرائت خواهد شد.

وی در ادامه توضیحات ویژه برنامه تحویل سال اظهار داشت: بعد از اتمام دعای توسل، دعای تحویل سال به همراه صوت مقام معظم رهبری پخش خواهد شد.

5شب عزاداری در ایام فاطمیه

سرپرست اداره امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، با توجه به ایام فاطمیه به شرح برنامه‌های متناسب با این ایام پرداخت و گفت: از چهارم فروردین‌ماه به مدت پنج شب؛ در حرم حضرت معصومه(س) برنامه عزاداری متناسب با ایام فاطمیه برقرار خواهد بود.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب افزود: پنج شب برنامه ویژه ایام فاطمیه با سخنرانی دکتر رفیعی اداره خواهد شد و سید علی حسینی‌نژاد، حسن اخباری، حسن باقری و رضا انصاریان در این شب‌ها مدیحه‌سرایی خواهند کرد.

برپایی دو نمایشگاه فرهنگی در آستان مقدسه حضرت معصومه

سرپرست اداره امور رسانه و اطلاع‌رسانی آستان مقدسه حضرت فاطمه معصومه از برپایی دو نمایشگاه در آستان حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت: نمایشگاهی در ضلع جنوبی صحن جوادالائمه حرم حضرت معصومه(س) برپا خواهد شد. این نمایشگاه در بخش‌های مختلف ِ سبک زندگی، بیداری اسلامی، بخش بین‌الملل، دستاوردهای آستان مقدسه، عرضه محصولات فرهنگی، کتاب و نرم‌افزار و متبرکات برقرار خواهد بود.

وی در ادامه توضیحات این نمایشگاه پیرامون زمان برپایی گفت: این نمایشگاه 29اسفندماه بعد از نماز ظهر با حضور تولیت آستان مقدسه حضرت معصومه و مسئولین استان قم آغاز خواهد شد و تا پایان 15فروردین‌ماه نیز ادامه دارد.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب با اشاره به نمایشگاه دیگری که برپا خواهد شد، تصریح کرد: نمایشگاه دومی که در حرم حضرت معصومه(س) قرار است افتتاح شود؛ «بوستان زندگی» نام دارد که در محل شبستان نجمه خاتون استقرار خواهد داشت، عفاف، حجاب و مهدویت از موضوعات و محورهای این نمایشگاه است که در ایام تعطیلات به عرضه محصولات فرهنگی در این جهت خواهد پرداخت.


منبع: تسنیم

211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین