عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۰۹۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
مديرمدرسه شافعيه سقز اظهار داشت اجتماع مسلمانان از نژادهاي مختلف وبا رنگ پوست و گويش هاي متفاوت برگرد خانه خدا و حرم نبوي از مصداق هاي بارز وحدت ، همدلي و يكپارچگي مسلمين است.
عقیق:ماموستا محمود ابن الخياط عضو شوراي روحانيت سقز با اشاره به شعائري كه خداوند بعنوان نشانه هاي وحدت قرار داده است گفت حج بعنوان بزرگترين كنگره اسلامي مظهر وحدت است و مسلمانان ازاقصي نقاط جهان با سردادن نداي لبيك ، اللهم لبيك انسجام و اتحاد خود را به نمايش مي گذارند.
مديرمدرسه شافعيه سقز كه درگفتگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج در مدينه منوره سخن ميگفت افزود اجتماع مسلمانان از نژادهاي مختلف وبا رنگ پوست و گويش هاي متفاوت برگرد خانه خدا و حرم نبوي از مصداق هاي بارز وحدت ، همدلي و يكپارچگي مسلمين است.
اين عالم اهل سنت با اشاره به اينكه حج فرصت ارتباط ميان زائران ، روحانيان و مبلغين را فراهم مي آورد اظهار داشت انتقال تجربيات يكي ديگر از آثار مثبت كنگره عظيم حج است و مي تواند به تقويت هرچه بيشترارتباط امت اسلامي در جهاني منجر گردد كه اكنون از آن بعنوان دهكده كوچك ياد مي شود.
عضو شوراي روحانيت سقزبا تاكيد براينكه دشمنان اسلام و ابرقدرت ها از وحدت مسلمانان هراس دارند گفت تفرقه افكني و ايجاد اختلاف حربه اي در دست دشمنان است و مسلمانان بايد با آگاهي و هوشياري اين توطئه را خنثي كنند.
وي افزود درشرايطي كه دشمن درصدد است ميان شيعه و سني تفرقه بياندازد و حكومت بكند ما بايد امت و يد واحده باشيم وبا عمل به دستورات خداوند و رسول گرامي اسلام اتحاد و همدلي خود را درمقابل دشمن حفظ كنيم واجازه ندهيم به هدف شوم خود برسد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین