عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۵۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۹
اعضاي فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در نشستي به بررسي و آسيب شناسي برنامه هاي فرهنگي پرداختند.
عقیق:اعضاي فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در نشستي به بررسي و آسيب شناسي برنامه هاي فرهنگي پرداختند.
حجت الاسلام غلامرضا كيا پاشا از فعالان فرهنگي بعثه در كربلا به نظم و انضباط و بالا بردن كيفيت و كميت هر چه بيشتر در اجراي برنامه ها تاكيد كرد و افزود : در غنا بخشيدن و محتوايي كردن برنامه ها ، مجالس و محافل اقدامات وكارهاي بهتر و بيشتري در حال انجام است.
وي ضمن تاكيد بر لزوم ارائه مطالب كاربردي خصوصا در زمينه سبك زندگي ، اظهار داشت: تا مخاطب ، مطالب را مورد نياز خود تشخيص ندهد توجه به مطالب سخنران و گوينده نخواهد كرد بنابراين مطالب بايد در واقع در فراخور نياز شنونده باشد.
حجت الاسلام محمد تقي قادري مبلغ اعزامي بعثه مقام معظم رهبري نيز برلزوم اطلاع رساني هر چه بيشتر براي حضور و شركت زائران اعم از زن و مرد تاكيد نمود و اظهار داشت : هر چند اكثر زائران در برنامه هاي فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري شركت مي كنند ولي حتي اگر يك نفر هم حضور پيدا نكند ما در مقابل او مسول هستيم.
وي جلسات روحانيون و مديران را بسيار مفيد و كارآمد خواند و ادامه داد: در اين جلسات هر چه بهتر و بيشتر برنامه هاي بعثه مقام معظم رهبري تبيين شود و از آنها خواسته شود به طور منظم به اتفاق زائران در برنامه هاي فرهنگي و جلسات شركت كنند .
حجت الاسلام والمسلمين اكبري فعال فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي برنامه هاي روايت گري در خيمه گاه را با شكوه عنوان كرد و خاطر نشان كرد : با توجه به كثرت جمعيت ، و استفاده بهتر زائران از اين برنامه ، پرده اي كه بر روي آن تصاوير حماسه عاشورا نمايش داده مي شود لازم است اضافه شود .
وي با اشاره به تهيه و توزيع بسته هاي فرهنگي مورد نياز زائران گفت : تهيه و توليد بروشورها و كتاب هايي در خصوص زندگينامه و سيره اهل بيت (ع) يكي از نيازهاي فرهنگي زائران به خصوص نسل كودك و نوجوان است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین