عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۰
پهلوان‌‌نشان، تهیه کننده مستند «عزیز خدا» گفت: این مستند گزارشی با موضوع سیره آیت‌الله خوشوقت در مرحله تصویربرداری قرار دارد و در چهلمین روز ارتحال آن عالم فقید از شبکه تهران پخش خواهد شد.
عقیق: حسین پهلوان‌نشان تهیه‌کننده مستند «عزیز خدا» با موضوع سیره مرحوم آیت‌الله خوشوقت در گفت‌وگو با تسنیم ، از پخش مستند گزارشی «عزیز خدا» به مناسبت درگذشت استاد فقید اخلاق، مرحوم آیت‌الله عزیزالله خوشوقت از شبکه تهران خبر داد.

تهیه‌کننده این مستند با بیان اینکه صحنه‌هایی از سخنان آیت‌الله خوشوقت در زمان حیات ایشان وجود داشت و آن را ادامه خواهیم داد، افزود: این مستند شامل نگاهی به زندگی‌نامه ایشان و نیز گفت‌وگو با دوستان، شاگردان و اصحاب این عالم ربانی است.

به گفته پهلوان‌نشان کار تصویربرداری این مستند گزارشی از 10 اسفندماه آغاز شده است که در حال حاضر با تصویربرداری از کسبه محدوده مسجد امام حسن(ع) در خیابان شریعتی ادامه دارد. حدود 70 درصد از تصویربرداری این مستند انجام شده و مرحله تصویربرداری این مستند هفته آینده به پایان خواهد رسید.

پهلوان‌نشان اضافه کرد: پس از پایان تصویربرداری، مستند «عزیز خدا» وارد تدوین و صداگذاری خواهد شد تا هم‌زمان با ایام چهلمین روز رحلت آیت‌الله خوشوقت از شبکه تهران آماده پخش شود.

تهیه‌کننده مستند «عزیز خدا» ادامه داد: در تهیه این مستند گزارشی، حضرات آیات مهدوی کنی، مصباح یزدی، صفایی بوشهری و حسن ممدوحی در قالب گفت‌وگو به بیان خاطراتی از مقام والای علمی و عملی این استاد فقید اخلاق می‌پردازند.

وی یادآور شد: همچنین گفت‌وگوهایی با مردم عامه که در مسجد و یا اماکن دیگر در مراسمات این بزرگ‌مرد اخلاق شرکت می‌کردند انجام خواهد شد تا چگونگی ارتباط ایشان با مردم و جامعه را نشان دهیم.

پهلوان‌‌نشان خاطرنشان کرد: مستند گزارشی «عزیز خدا»، هم‌زمان با چهلمین روز ارتحال آیت‌الله خوشوقت در یک قسمت 30 دقیقه‌ای در گروه معارف شبکه تهران پخش خواهد شد.

منبع: مشرق
211001

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین