عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۹۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت رضوی برگزار خواهد شد؛
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در آستانه فرا رسیدن دهه کرامت رضوی، مراجع عظام تقلید نماز‌های جماعت را در حرم مطهر رضوی اقامه خواهند کرد.
عقیق:به نقل از ستاد خبری جشن‌های میلاد رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین‌ «سیدجلال حسینی» با اشاره به زمان‌های اقامه نماز جماعت توسط مراجع عظام تقلید، اظهار کرد: مراجع عظام تقلید همچون آیت الله «ناصر مکارم شیرازی»، «سیدموسی شبیری زنجانی» و «جعفر سبحانی» به مدت یک ماه اقامه نماز ظهر و عصر و مغرب و عشا را بر عهده خواهند داشت.
وی گفت: اقامه نماز جماعت مغرب و عشا پنج‌شنبه هر هفته توسط آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی در صحن جامع رضوی انجام می‌شود که تا 22 مرداد ادامه خواهد داشت.
 
حسینی ادامه داد: آیت‌الله سبحانی نیز هر روز اقامه نماز ظهر و عصر در رواق بزرگ امام خمینی(ره) را از 17 مرداد بر عهده خواهد داشت.
 
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: آیت الله شبیری زنجانی نیز که اقامه نماز مغرب و عشا خود را در مسجد نایب(حاج ملا هاشم) واقع در بست بالا خیابان از 10 شب قبل برگزار کرده ‌است، تا اوایل شهریور سال جاری اقامه نماز خواهند داشت.
 
وی با اشاره به جایگاه ویژه حرم مطهر رضوی در میان علما و مراجع عظام تقلید، تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت‌های ویژه این معاونت ضمن هماهنگی با این مراجع امکان بهره‌مندی زائران حرم رضوی برای اقامه نماز جماعت پرشکوه و معنوی را در حرم رضوی فراهم کرده است.
 
حسینی ادامه داد: اقامه نماز جماعت از 7 سال گذشته به ‌طور مستمر در ایام تابستان توسط مراجع عظام تقلید در حرم مطهر رضوی برقرار بوده است و شاهد اقامه باشکوه‌ترین نماز جماعت تشیع در این زمان در حرم مطهر رضوی بوده‌ایم.

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین