عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۷۶۰۸
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
از سوی معاونت فرهنگي بعثه‌ مقام معظم رهبری؛
زائران می توانند سوالات و شبهات خود را در مورد موضوعات مختلف حج, عمره و عتبات از طريق سامانه پيام كوتاه زائر به شماره 3000828881 ارسال نمايند.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حمید احمدی، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج گفت: زائران عزیز می توانند سوالات و شبهات خود را در مورد موضوعات مختلف حج، عمره و عتبات از طریق سامانه پیام كوتاه زائر به شماره 3000828881 ارسال كنند.

وی افزود: پاسخ سئوالات ارسال شده از طریق سامانه 3000828881 توسط كارشناسان مربوطه ارائه خواهد شد و این سامانه پاسخگوی سوالات زائران در حوزه مسائل آموزشی، شرعی و اعتقادی زائران جهت امادگی سفر است.

مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری به منظور بهره‌گیری بیشتری زایران ایرانی جهت اعزام به حج تمتع طرح ختم قرآن را ویژه زایران ایرانی برگزار می‌كند.

وی افزود: این طرح با هدف استفاده بیشتر زایران ایرانی از فضای معنوی ماه مبارك رمضان و آشنایی هر چه بیشتر زایران با مباحث اخلاقی و معنوی از سوی بعثه مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری تصریح كرد: زایرانی كه علاقه‌مند هستند تا در این طرح بزرگ قرآنی شركت كنند باید كلمه "رمضان" را به سامانه 3000828881 ارسال نمایند تا شماره جزء آنها برایشان ارسال شود.

وی به برگزاری جلسات ویژه معارفی با محوریت قرآن در ماه رمضان در شهرهای بزرگ اشاره كرد و افزود: قرار است در ماه شوال نیز همایش بزرگ عمومی برگزار شود. همچنین برنامه‌ای ویژه بانوان در تمام شهرها داریم كه یك پزشك خانم متخصص به همراه دو مبلغه حضور می‌یابند و به بیان مسائل بهداشتی و معنوی مخصوص خانم‌ها می‌پردازند.

لازم به ذكر است، سازمان حج وزیارت كشورمان اعلام كرده است كه عملیات اعزام زایران جمهوری اسلامی ایران به حج تمتع از اول شهریورماه آغاز می‌‌شود كه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است در سال جاری بیش از 64 هزار ایرانی به سرزمین وحی جهت انجام مناسك حج تمتع اعزام شوند.



منبع:خبرگزاری حج

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین