عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۴۸۲
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
همزمان با ماه مبارك رمضان صورت مي گيرد؛
در ماه مبارك رمضان اداره پاسخگويي به سوالات ديني در حرم مطهر رضوي به 350 هزار سوال و شبهه اعتقادي و فقهي زائران و مجاوران پاسخ مي دهد.
عقیق:مهدي لساني؛ رئيس اداره پاسخگويي به سوالات ديني آستان قدس رضوي در تشريح اين مطلب بيان كرد: بر اساس برنامه ريزي به عمل آمده پيش بيني مي شود سامانه تلفني «32020» به صورت 24 ساعته ، 200 هزار سوال را طي ماه مبارك رمضان پاسخگو باشد.
وي با بيان اينكه به صورت همزمان 25 كارشناس فقهي و اعتقادي پاسخگويي به سوالات در سامانه را به عهده دارند، ابراز كرد : سامانه پيامكي 30002020 نيز در ماه مبارك رمضان تعداد صدهزار سوال را به صورت پيامكي پاسخ خواهد داد.
رئيس اداره پاسخگويي با اشاره به وجود دفاتر حضوري در مجموعه اداره پاسخگويي به سوالات ديني كه در صحن هاي مختلف مستقر هستند، گفت: اين دفاتر كه به طور حضوري در ماه مبارك رمضان 50 هزار سوال زائران را پاسخ مي دهند، افزون بر قالب هاي ذكر شده، در كمك رساني به نياز پاسخگويي به سوالات شرعي و اعتقادي زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)، اداره پاسخگويي را ياري مي كنند.
وي ادامه داد: دفاتر پاسخگويي خواهران در صحن هاي آزادي، انقلاب اسلامي، جمهوري اسلامي و رواق هاي داالحجه و دارالمرحمه و دفاتر پاسخگويي برادران در مسجد گوهرشاد، صحن آزادي و رواق مدرسه پريزاد، در حال ارائه خدمت به زائران آستان مقدس حضرت رضا(ع) هستند كه در اين دفاتر 200 نفر از طلاب فاضل سوالات شرعي و اعتقادي زائران ارجمند را پاسخگويي مي كنند.
شايان ذكر است؛ تنها در سه روز اول ماه مبارك رمضان بيش از 74 هزار سوال از طريق سامانه تلفني، 13 هزار سوال از طريق سامانه پيامكي و پنج هزار و 500 سوال از طريق دفاتر حضوري پاسخ داده شده است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین