عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۵۶۳۱۹
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
استاندار ايلام گفت: از طريق راه اندازي فرودگاه مهران مي توان به توسعه و ايجاد گشايش در وضعيت حمل و نقل زائران عتبات عاليات كمك كرد كه با توجه به حجم بالاي تردد زوار عتبات عاليات به توسعه حمل و نقل در كشور نيز منجر خواهدشد.
عقیق:به نقل از روابط عمومي استانداري ايلام، محمدرضا مرواريد در ديدار با معاون وزير راه و رييس سازمان هواپيمايي كشوري اظهار كرد: مرز مهران بدون شك مهمترين و امن ترين مرز زميني كشور براي سفر به عتبات عاليات شناخته مي شود و سالانه بيش از دو ميليون زائر و مسافر در اين مرز جابجا مي شوند.
يكي از مهمترين اقدامات در مرز بين المللي مهران، ايجاد فرودگاه است
وي همچنين خواستار اخذ مجوزهاي لازم براي راه اندازي فرودگاه مهران شد و ادامه داد: با توجه به جابجايي روزانه هزاران مسافر و گردشگر يكي از مهمترين اقدامات در مرز بين المللي مهران، ايجاد فرودگاه است.
استاندار ايلام تاكيد كرد: اين استان از پتانسيل مناسبي در حوزه بين المللي بخصوص تردد زوار و ديگر مراودات اقتصادي تجاري و گردشگري برخوردار است.
مرواريد ابراز اميدواري كرد با همكاري شركت هاي هواپيمايي طرح ها و برنامه هاي جديد در جهت ظرفيت سازي و تسهيل انجام امور پروازي و تكريم ارباب رجوع و مسافران در سال جاري در اين استان اجرا شود.
وي با تاكيد بر ارتقاي كيفي و كمي فضاهاي فرودگاه ايلام، ادامه داد: با افزايش شاخص ها در بخش هاي كمي و كيفي فرودگاه، بسترهاي لازم براي توسعه و افزايش تعداد پروازهاي فرودگاه مهيا خواهد شد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین